Bukefalos 28 år!

Vänliga alltiallo töl tråden

Sv: Vänliga alltiallo töl tråden

Jag har letat runt lite efter bloggar och artiklar som skriver om hästträning och jag har till min stora glädje hittat en mycket bra blogg. PL på ClassicLRanch sätter ord på det som jag letar efter. Rekommenderas. Det finns antagligen fler, jag har bara inte hittat dem. Tycker att jag försöker komma på olika kreativa sökord, men det blir sällan träffar. Min man red en clinic för karln för 100 år sen och redan då tyckte jag att träningen var bra.
 
Sv: Vänliga alltiallo töl tråden

*Midsommarhälsning till ALLA*

Här är det lugna puckar som gäller då jag ska jobba i helgen. Det har regnat FLODER hela dagen men det lättade framåt sena eftermiddan och då gav jag mig ut på Lilly och med Rocket på släp. För första gången i hans liv har han fått vada över ån och det var ju inget konstigt i hans värld ;) . Cool kille, verkligen:love:. Senare ska vi väl äta lite grillat med potatissallad och det är väl vad vi gör på denna Midsommarafton. Ingen dans och inget ölslag, bara LUGN. Så jag önskar alla en fridfull helg :)
 
Sv: Vänliga alltiallo töl tråden

*kl*
Jag och Tibbe kommer troligen tillbaka till westerndelen på buke igen... när vet jag inte riktigt då jag få se hur det hela går med att få hem honom >__<
Lång story kort:
Sålde Tibbe i julas och dom skulle ha honom på avbetalning tills igår. Har inte fått en krona utav dom (fick en shettis som handpenning när dom hämtade honom, men inte papperna till den) och nu går det heller inte att få tag på dom. Dom bor 50 mil bort, vilket inte gör det hela lättare :( Fick tag på dom för någon vecka sedan då sa dom att dom skulle fixa pengar och betala, skulle även höra av sig dagen efter jag ringde. Men nu går det som sagt inte att nå dom. Så på tisdag blir det polisen om jag inte hört av dom. Tur att man skrev ett bra kontrakt iaf, står som fullo äge honom fortfarande. Bara hoppas att han är hel och dom inte sålt honom eller gjort något annat galet T__T
 
Sv: Vänliga alltiallo töl tråden

Tibbe får jag hem på lördag (efter en tur på ca 100 mil >__<) Tyvärr så lämnar jag då även shettisen :'(

Så här såg han ut om någon glömt bort honom:p Hur han ser ut nu vet jag inte ens själv x__x

img_1985_154668916.jpg
 
Sv: Vänliga alltiallo töl tråden

Hola,
Jag lever än. Läser ibland men skriver väldigt sällan eftersom jag har en jävligt jobbig Stalker i ärslet.
Och jag har ingen lust att göra ett nytt konto och sitta och vara hemlig....

mvh Eva
 
Sv: Vänliga alltiallo töl tråden

Jag finns lite här i bakgrunden, men har inte varit alls aktiv sedan jag sålde min paint hösten -09...
och redan då var jag mest aktiv i unghäsar födda 06 :)
Har inte ens suttit på en häst sedan dess :(
 
Sv: Vänliga alltiallo töl tråden

Hola,
Jag lever än. Läser ibland men skriver väldigt sällan eftersom jag har en jävligt jobbig Stalker i ärslet.
Och jag har ingen lust att göra ett nytt konto och sitta och vara hemlig....

mvh Eva

*asg*...så synd då!!! Men trevligt att du lever!! :D
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det här är blandat stolpar från dagens föreläsning och "påståenden" från diskussionsfrågorna som handlar om intressen och självkännedom...
Svar
0
· Visningar
191
Senast: IngelaH
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Den 7 Februari 2023 ändrade jag mitt liv för alltid. Jag gick upp för en bro som en man kom ner som kvinna. Det var en ganska kall...
15 16 17
Svar
332
· Visningar
48 163
Senast: Tranan
·
Övr. Barn Jag har en äldre vän som sagt rakt ut att jag inte ska ha några barn med motiveringen att jag alltid är trött. (Vilket inte ens...
Svar
6
· Visningar
1 095
  • Artikel
Hästnyheter Susanne Ohme, 30, har aldrig varit rädd för att hitta nya vägar i livet. I dag tränar hon världens bästa häst. Han heter Idao de Tillard...
Svar
0
· Visningar
80
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tråden för spår
  • Valp 2024
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp