Bukefalos 28 år!

Vänliga alltiallo töl tråden

Sv: Vänliga alltiallo töl tråden

ente vet jag om jag raknas men jag finns i faggorna.. o gammal borjar jag ju bli ;)

skuttade bara in for att ge er alla en forsenad midsommar kram och slanga ut en fundering


Min gulefule da va... ar det nagon av er oldies som hanterat en proudcut valack? Han borjar fortjana sig sjalv en separat hage utan sallskap med hoga staket. :cool:

..o folk gnaller pa marrar.

Battre begagnad gul valack med noll respekt for framlingar, hastar eller boskap bytes mot: fux sto! :idea:
 
Sv: Vänliga alltiallo töl tråden

ente vet jag om jag raknas men jag finns i faggorna.. o gammal borjar jag ju bli ;)

skuttade bara in for att ge er alla en forsenad midsommar kram och slanga ut en fundering


Min gulefule da va... ar det nagon av er oldies som hanterat en proudcut valack? Han borjar fortjana sig sjalv en separat hage utan sallskap med hoga staket. :cool:

..o folk gnaller pa marrar.

Battre begagnad gul valack med noll respekt for framlingar, hastar eller boskap bytes mot: fux sto! :idea:

Bew räknas visst jaaa!!!
 
Sv: Vänliga alltiallo töl tråden

ente vet jag om jag raknas men jag finns i faggorna.. o gammal borjar jag ju bli ;)

skuttade bara in for att ge er alla en forsenad midsommar kram och slanga ut en fundering


Min gulefule da va... ar det nagon av er oldies som hanterat en proudcut valack? Han borjar fortjana sig sjalv en separat hage utan sallskap med hoga staket. :cool:

..o folk gnaller pa marrar.

Battre begagnad gul valack med noll respekt for framlingar, hastar eller boskap bytes mot: fux sto! :idea:

Jag gnäller ALDRIG på ston, hingstar och små fetfula valacker däremot...*urk* ;)
 
Sv: Vänliga alltiallo töl tråden

hahaha du skulle aaaaaaalska herr gul ;) stuck up, brakig, stokig, Sjalvklart, pushy, egensinnig och ja.. overtygad om att han ar Varldens coolaste, tuffaste haftigaste hast - allt annat ska bara flytta pa sig om han ska fram! ...han hade varit rent horrible som manniska! (Men jag gillar honom.. forutom det dar att abaket blir mer o mer brakig i hagen o nu ar halt IGEN efter att ha provocerat fram ytterligare ett gral som resulterade i en spark pa bogbladet. (...de gar oskodda. bara sa alla vet.. lol))


meeeeh.. jag vill inte vara duktig o normal - det later sa jakla traaaadigt! ;) Fram for lite mer vilda planer! typ.. buketraff pa prarien om nat ar? ;)
 
Sv: Vänliga alltiallo töl tråden

neeeeeh.. for langt bort :P ;)

*borjar snaaaart bygga firepit o grillplats.. i en liten Sockersot bjorkdunge!!!!* ;) *fniss*

KRAM pa er :heart
 
Sv: Vänliga alltiallo töl tråden

Mig lockar det och det beror helt på om jag är ledig från jobbet :confused: ...men jag har semester i augusti...ser fram mot det :p
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det här är blandat stolpar från dagens föreläsning och "påståenden" från diskussionsfrågorna som handlar om intressen och självkännedom...
Svar
0
· Visningar
181
Senast: IngelaH
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Den 7 Februari 2023 ändrade jag mitt liv för alltid. Jag gick upp för en bro som en man kom ner som kvinna. Det var en ganska kall...
15 16 17
Svar
329
· Visningar
46 231
Övr. Barn Jag har en äldre vän som sagt rakt ut att jag inte ska ha några barn med motiveringen att jag alltid är trött. (Vilket inte ens...
Svar
6
· Visningar
1 086
  • Artikel
Hästnyheter Susanne Ohme, 30, har aldrig varit rädd för att hitta nya vägar i livet. I dag tränar hon världens bästa häst. Han heter Idao de Tillard...
Svar
0
· Visningar
70

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp