Värmeslinga till värmebalja

Honey07

Trådstartare
Är det någon som bytt värmeslinga i sin värmebalja? Jag ska byta slinga i min då den gamla brunnit av men hittar inte någon ny slinga med rätt längd. Den gamla är 8,5meter och de längsta jag hittar att köps är 5,5 meter. Jag vill ju ha 24v men det verkar omöjligt. Är det någon som lyckats och vill dela med dig av hur du gjort?
 
Har du kontaktat tillverkaren av baljan och frågat om de säljer reservdelar?
Tack för tips. Jag har kollat på deras och andra värmebaljors hemsidor och googlat men hittar inga långa så nu har jag köpt en kortare och hoppas att den kan hålla värmen ändå.

Tänkte mest om det var någon som hade hittat något som jag inte gjorde.
 

Liknande trådar

Utrustning Är det någon här som har erfarenhet av värmebalja med flottör? Jag har i mitt vindskydd en elvattenkopp som har funkat perfekt under...
Svar
0
· Visningar
519
Senast: Honey07
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag vill bara skriva här och berätta mitt nya namn. Men ja som ni ser att mitt användar namn är bytt också så är det för att jag ska...
2
Svar
34
· Visningar
2 804
Utrustning Jag har lyckats igen, att köpa en ponny med svårt sadelläge. Rak och rund rygg med ordentlig bredd över mankens bas, men med hög manke...
Svar
4
· Visningar
852
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
1 899
Senast: valy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp