Vågar media hålla linjenen?

Haha min autocorrect tycker tydligen mer om stjärnor än om kärnor :D (måste väl ha stavat fel från början..)
Helt OT men såna stavfel gör jag lätt när jag är trött, trots att jag absolut egentligen kan stava till orden. Typ "right" istället för "write" fastän jag mycket väl vet skillnaden.
 
Brukar de? Sitter och tittar på SVT och de har just pratat om att både statsministern och Löfven kommer att befinna sig i "hemligt rum" under valvakorna. Däremot brukar de ju såklart dyka upp när resultatet är presenterat.

Fast jag skrev väl mest om före valvakorna, under valdagen. Tycker mig minnas att de även brukar synas under valvakorna, men jag kan ha fel. Känns inte så viktigt.
 
Fast jag skrev väl mest om före valvakorna, under valdagen. Tycker mig minnas att de även brukar synas under valvakorna, men jag kan ha fel. Känns inte så viktigt.

Ja det blev väl lite missvisande när jag bara svarade på det där om under valvalkorna!

Nä inte så viktigt alls, jag svarade mest på det eftersom det blev en grej av att JÅ skulle vara på "hemlig ort".
 

Liknande trådar

Hemmet Jag bor i ett 75 kvm stort hus (1.5 plan) på landet. Jag har idag ett värmesystem med en vedpanna i köket som går till ett vattenburet...
2
Svar
27
· Visningar
1 128
Senast: __sofia__
·
Övr. Katt Lägger den här och hoppas att det är ok... Jag har en katt. Den flyttade hit från ett katthem hösten 2012, inte det minsta tam. Och...
2
Svar
30
· Visningar
3 160
Senast: tanten
·
Övr. Hund Jag har fått ett problem.. I närheten bor ett en knarkarfamilj med hur många problem som helst och polisen är där typ en gång i veckan...
Svar
10
· Visningar
1 339
Senast: Leoni
·
Övr. Hund Har en 18 månaders okastrerad hanhund. Fullt frisk och kry, älskar lek och bus (och dofta efter tikar), en fullt normal unghund helt...
Svar
14
· Visningar
1 152
Senast: iNTOHiMO
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp