Sv: Vakthund

Hittat!
Chihuahua_caution_640.jpg


Eftersom man inte får posta länkar så kan ni ju högerklicka på bilden o lista ut adressen, varningsskyltarna finns i olika utföranden till de flesta raser.
;)
 
Sv: Vakthund

Det var en som tog sig in genom vår balkongdörr mitt i natten men han kom inte långt för vår dobermann ställde sig framför och visade upp sin sötaste sida;)

Min sambo har jobbat med inbrottsskydd och en hund avskräcker många men vill man verkligen in så går det trots hund. Många hundar oavsett ras är mutbara och fungerar inte det finns det vapen att ta till.

Bästa sättet att skydda sig på är att skaffa ett bra inbrottslarm.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Det är nämligen så att jag och min familj nu har börjat gå lite i tankarna på att skaffa en fjärde hund inom något/några år. Vi...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
9 690
Senast: Tiger tok
·
Hundavel & Ras En diskussion kring vakthund har dykt upp här hemma, då vi snart flyttar till landet/ut i skogen och min sambo tror inte att corgis är...
23 24 25
Svar
488
· Visningar
31 216
Senast: lizan
·
Hundavel & Ras Som rubriken säger, finns det någon ras där man kan hitta hundar som i efter träning, uppfostran etc. kan passa in på alla krav? Ca...
Svar
19
· Visningar
1 484
Senast: Marje
·
Övr. Hund Hej! Tankarna på en till hund har börjat komma, men rasval är lite svårt så jag skulle gärna vilja veta vilken ras ni tror passar mig...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
6 909
Senast: Lucia999
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kemisk kastration?
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp