Valp eller ny hund 2016

Det förstår jag :D Men hans färg måste vara rätt ovanlig?
Egentligen inte, han är röd fawn och den är sjukt vanlig. Men de kan se himla olika ut inom den beteckningen, vår förra var också röd fawn och hans färg och Lemmys är ju inte lika. Men uppfödaren har några hundar till som har samma färg som Lemmy :)
 
De är galna :D :love:

Testade att hänga mynt i, det gav.. inte så mycket effekt :angel:
Hade nog behövt börja för sisådär 4 månader sen :D
17438882_1399846656725700_1925903678154211328_n.jpg
Haha. Måste ju göras innan tandbytet xD
 
Nu är det tydligen en ny borderterrier på gång till Jeps. :D
Min uppfödare ringde för nån vecka sedan och hade lite pengar till övers som hon ville köpa en valp för. Då hon inte får ha flera hundar hemma så ville hon att jag skulle ta den.
Nu är tiken parad den 13, så det är bara att hålla tummarna för att hon är dräktig och att det föds någon tik.
Är en intressant kombination där både tik och hane är välmeriterade både i utställningsringen och i jaktmarkerna.
 
Nu är det tydligen en ny borderterrier på gång till Jeps. :D
Min uppfödare ringde för nån vecka sedan och hade lite pengar till övers som hon ville köpa en valp för. Då hon inte får ha flera hundar hemma så ville hon att jag skulle ta den.
Nu är tiken parad den 13, så det är bara att hålla tummarna för att hon är dräktig och att det föds någon tik.
Är en intressant kombination där både tik och hane är välmeriterade både i utställningsringen och i jaktmarkerna.
Men hallåååå, då måste du uppdatera oss i rätt tråd ;):D
http://www.bukefalos.com/threads/valp-2017.1412229/
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag är på jakt efter en ny hund. Hunden kommer utbildas till patrullsökhund och leta efter försvunna personer. Då jag inte vågar...
Svar
6
· Visningar
659
Senast: Nordthor
·
Övr. Hund Vad tycker ni om hundägare som låter sina (väldresserade) hundar gå lösa? Jag har lagt ner väldigt mycket jobb på att träna min hund...
25 26 27
Svar
531
· Visningar
15 024
Hundträning Sbk har på sin fb delat information om att det nästa år kommer en ny mässa för hundsport och hundar i tjänst...
Svar
12
· Visningar
662
Senast: Nepenthe
·
Hundträning Kommer här med ny fråga! Länge sen jag hade valp...😅 Vår valp är 6,5 månader Har slutat bita i våra händer å fötter oftast men ännu...
Svar
6
· Visningar
430
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp