Bukefalos 28 år!

Var finner jag en hästintresserad kille o dela livet med?!

Hejlo

Trådstartare
Jag har varit singel länge nu,o längtar såå efter att få träffa nån. Har oxå prövat dajtingsidor, men finner ingen där jag kan dela hästintresset?! Vad gör jag?!
Snälla ni som vet nån som är singel o intresserad av just hästar, vidarebefordra dom till mig snälla :)))
 
Sv: Var finner jag en hästintresserad kille o dela livet med?!

Leta efter någon som gillar djur rent allmänt bara :). Min var inte hästintresserad innan han följde med mig till stallet, men han gillar djur, vilket jag antar är en grundförutsättning :P.
 
Sv: Var finner jag en hästintresserad kille o dela livet med?!

Min sambo var inte heller hästintresserad:p Han höll sig på avstånd från hästtjejer:o
Men han "längtar" nu till den dagen han och jag kan ut och galoppera tillsammans i skogen! Han vill lära sig grunderna!:)
 
Sv: Var finner jag en hästintresserad kille o dela livet med?!

Jag säger också leta upp en djurintresserad så ska du nog se att han snart tycker om hästar också :)

Min karl tycker om djur, och numera även hästar :D
Dock föredrar han kallblod framför mitt fullblod som han tycker är knäpp, tur att jag har en islänning också ;)
 
Sv: Var finner jag en hästintresserad kille o dela livet med?!

Men det känns inte som grabbarna på dajtingsidorna är så seriös i sitt letande, eller så känns jag bara fel för dem. Tror att vi hästtjejer skräms lite grann, varför vet ja inte riktigt. Har endast fått till ett par dejter, men finns inte hästpratet där, så dör jag en smula.
 
Sv: Var finner jag en hästintresserad kille o dela livet med?!

Dejtingsidor har jag ingen erfarenhet av, så det kan jag inte säga nåt om.
 
Sv: Var finner jag en hästintresserad kille o dela livet med?!

Jag har varit singel länge nu,o längtar såå efter att få träffa nån. Har oxå prövat dajtingsidor, men finner ingen där jag kan dela hästintresset?! Vad gör jag?!
Snälla ni som vet nån som är singel o intresserad av just hästar, vidarebefordra dom till mig snälla :)))

Det finns ju ett antal killar här på buke.
 
Sv: Var finner jag en hästintresserad kille o dela livet med?!

Det var ju en kille här för en tid sedan som startade en tråd där han uttryckligen undrade hur han skulle hitta en hästtjej.. Vet inte vart han tog vägen..
Haha.. vi får starta en tråd där alla singlar kan dejta varandra..;)
 
Sv: Var finner jag en hästintresserad kille o dela livet med?!

Min kille var hästrädd när vi träffades. En riktigt inbiten datanörd. Idag leder han hästar, hjälper borsta, lasta och dona ;)
Nästa mål är få upp han i sadeln med hahaha :D
 
Sv: Var finner jag en hästintresserad kille o dela livet med?!

Ja tycker verkligen vi ska göra en singeltråd här på dessa sidor :)
Men Oldie! Har du inga singelvänner då da ?! ;)
 
Sv: Var finner jag en hästintresserad kille o dela livet med?!

Pröva med alternativ.nu, under annonser-kontakt. Där finns det "djurfolk".
 
Sv: Var finner jag en hästintresserad kille o dela livet med?!

Fortsätt leta.. kanske kolla nya dejtingsidor?
Min far som vart skilld nu i 1, 5 år, har dejtat ett ANTAL kvinnor via dejtingsidor
Skäms lite så många :o men ialafall så nu äntligen efter många månader och många kvinnor.. har han hittat the one. Tror jag, det är ganska nytt.

Det jag menar är att man får nog dejta ett par fula paddor innan man hittar sin prins!
Och en allmänt djurintresserad borde du leta efter. Hua att bli ihop med en hästkille.. tänk vilka vilda diskussioner. Bättre han är upplärd att mästaren ;)
 
Sv: Var finner jag en hästintresserad kille o dela livet med?!

Så här ser en Hästintresserad singelkille ut tillsammans med sina fd Nordisar. ;)



Vanligtvis brukar inte hästtjejer vara intresserade av killar med samma intresse har jag märkt genom åren, men det kanske är annorlunda nu för tiden.
 
Sv: Var finner jag en hästintresserad kille o dela livet med?!

Som flera andra har sagt så får du nog leta efter någon som är djur- och naturintresserad och lära upp honom, det finns ju trots allt inte så många killar som håller på med hästar och om du hittar någon så ska ju allt annat stämma också.

Jag kan bara säga hur jag ser på det. Jag kan tänka mig att jag skulle kunna bli intresserad av hästar och jag skulle gärna testa att rida, problemet är att det enda sättet som en snart 40-årig man kan komma in i hästvärlden är genom att träffa någon kvinna som har häst.
 
Sv: Var finner jag en hästintresserad kille o dela livet med?!

Det är inte sant. Det är bara att boka ridlektioner på ridskola. Det brukar finnas nybörjarkurser för vuxna.

Senast häromdagen berättade en vän, som är 43 att han ska börja ta lektioner.
 
Sv: Var finner jag en hästintresserad kille o dela livet med?!

Som flera andra har sagt så får du nog leta efter någon som är djur- och naturintresserad och lära upp honom, det finns ju trots allt inte så många killar som håller på med hästar och om du hittar någon så ska ju allt annat stämma också.

Jag kan bara säga hur jag ser på det. Jag kan tänka mig att jag skulle kunna bli intresserad av hästar och jag skulle gärna testa att rida, problemet är att det enda sättet som en snart 40-årig man kan komma in i hästvärlden är genom att träffa någon kvinna som har häst.

Vill man kan man faktiskt gå på ridskola även som äldre! Vi har flera "gubbar" (inget illa menat :p) på klubben, och den ridskola där jag red som liten hade tom en gubb-grupp :D (Men jag förstår absolut problemet, ville bara inflika att de inte är omöjligt)
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
1 774
  • Artikel
Dagbok När jag gjorde recap av mitt kärleksliv här i dagboken för ett tag sen utelämnade jag såklart en massa personer som av en eller annan...
Svar
0
· Visningar
431
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 268
Senast: Grazing
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 264
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp