Bukefalos 28 år!

Var finner jag en hästintresserad kille o dela livet med?!

Känns som det finns många bittra tjejer här iallafall, som bara måste hugga till direkt... men kul att det finns forum för er också! :)
Majoriteten av alla som skriver här är kvinnor och väldigt trevliga, roliga, kunniga, omtänksamma och hjälpsamma. Det finns även några män på forumet som har samma ovanstående egenskaper och som skriver här för att ämnena är intressanta och inte för att ragga.

Om du lägger ner desperationen och istället börjar skriva om vad som intresserar dig i de olika trådarna så slipper du bli "huggen". :idea: ;)
 
Nu kom jag plötsligt ihåg att jag för något år sedan kom i kontakt med en man som hade häst på en dejtingsida. Kul tänkte jag!
Men det var det inte!
Jag skrev att jag snart skulle bli medryttare och då började han läxa upp mig om att ska du verkligen bli det, tänk vad mkt tid det tar, så bunden du blir, jag tycker inte du ska ha djur etc

Eh... jag har typ varit det i 20 år. Jag vet... dessutom haft djur i 30 år...
Visst kan man prata om att djur tar tid men inte läxa upp folk i andra mailet :mad:

Jag ville inte prata om det och då var jag dryg tyckte han
Detta är då ett exempel på att det krävs mer än en häst för att det ska funka för mig! :D
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
1 774
  • Artikel
Dagbok När jag gjorde recap av mitt kärleksliv här i dagboken för ett tag sen utelämnade jag såklart en massa personer som av en eller annan...
Svar
0
· Visningar
431
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 268
Senast: Grazing
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 264
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Guldhamster ungar
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp