Bukefalos 28 år!

Var finner jag en hästintresserad kille o dela livet med?!

Ja det har hänt förut och lär hända igen..
Och killarna kommer fortsätta och vara förvånade över att tjejerna inte kastar sig över honom
Ja vad är det med folk och att tro att hela internet är ett enda stort dejtingforum? :confused: Visst att man kan betrakta hela världen som det i någon mån men inte på nivån att man proklamerar "hej, jag är si och så och söker ditt och datt". Moderatorerna är ju (missriktat?) snälla som inte hänvisar dem till annonsdelen.
 
Min man hade aldrig rört en häst innan han träffade mig. På en resa släpade jag med mig honom till att rida. Sedan dess är han hooked!

Vi rider regelbundet (dock inte nu sen vi fick barn)
Men drygt ett år efter han testat bemästrade han skritt-trav-galopp på ett balanserat sätt utan stigbyglar. Lektionerna har varit sporadiska men han uttrycker sig nu att han "craving Riding" och önskar att vi har tid att rida oftare. Han föredrar lite känsligare fullblod/spanska hästar har vi upptäckt :)

Dock gillar han djur överlag och jag antar att det underlättat.
 
Ja vad är det med folk och att tro att hela internet är ett enda stort dejtingforum? :confused: Visst att man kan betrakta hela världen som det i någon mån men inte på nivån att man proklamerar "hej, jag är si och så och söker ditt och datt". Moderatorerna är ju (missriktat?) snälla som inte hänvisar dem till annonsdelen.

Feltolkar jag dig nu eller var det där en övertydlig sexuell invit till MOI?
 
Feltolkar jag dig nu eller var det där en övertydlig sexuell invit till MOI?
7np5NjR.gif
 
Man får fråga var man finner en hästintresserad kille.. men man får tydligen inte svara att "här är jag"? Märkligt...
 
Man får fråga var man finner en hästintresserad kille.. men man får tydligen inte svara att "här är jag"? Märkligt...
Vem har sagt att du inte får?

Buke är ingen dejtingsajt. Men även om det vore det, så ska du nog inte räkna med att det räcker att du skriver "jag är här nu" för att det ska flyga stekta sparvar i din inbox. Tjejer är inte så lättflirtade - vilket du borde förstått vid det här laget, eftersom du annonserat din ankomst här flera gånger.
 
Det var ingen annons, det var ett svar på frågan i rubriken.
Du får svara i vilken tråd som helst. Men du måste ju kunna acceptera att också få mothugg på ett diskussionsforum.
Själv tycker jag det är lite komiskt med killar som kommer in här och tar för givet att de ska kunna hitta en tjej här bara för att de gillar hästar. Det händer med jämna mellanrum.
Men det kanske funkar... vad vet jag...
 
Vem har sagt att du inte får?

Buke är ingen dejtingsajt. Men även om det vore det, så ska du nog inte räkna med att det räcker att du skriver "jag är här nu" för att det ska flyga stekta sparvar i din inbox. Tjejer är inte så lättflirtade - vilket du borde förstått vid det här laget, eftersom du annonserat din ankomst här flera gånger.
Känns som det finns många bittra tjejer här iallafall, som bara måste hugga till direkt... men kul att det finns forum för er också! :)
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera...
2
Svar
24
· Visningar
1 777
  • Artikel
Dagbok När jag gjorde recap av mitt kärleksliv här i dagboken för ett tag sen utelämnade jag såklart en massa personer som av en eller annan...
Svar
0
· Visningar
431
Senast: miumiu
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 269
Senast: Grazing
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 265
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Ridskoleryttare
  • Tungband

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp