Var finns ni nånstans?

Sv: Var finns ni nånstans?

Där hade jag kanske tänkt bli medlem, High Chaparall western riders.. Har bara två tre mil dit, så det är ju nära och bra. Men man ska få tummen ur någon gång med.. Och besiktiga transporten och lära sig köra den, så man kan träna lite.. Och få någon att fatta att hästen inte bara är lat, utan han är grymt uttråkad och får dessutom ont i benen av de där jävla volterna.. Sen kanske vi börjar träna.
 
Sv: Var finns ni nånstans?

*kl*
Håller till mellan vetlanda och eksjö, bodde tidigare utanför vimmerby och va me i tJust, men utan häst då...
Men nu står jag i startgroparna för att nli en äkta quarter-ägare!
Så jag funderar på att umgås med Highland Riders eller va dom heter? Är det nån här som är med där?
Annars om aktiviteten är låg dvs inte så mkt träning och clinicar så "medlemar" jag nog mig me nån annan klubb ex HCWR eller Klubben i Kalmar.
 

Liknande trådar

Dressyr Frågan ser ni ovan: Om du fick skapa ett dressyrprogram, hur skulle det se ut? Vore roligt om ni skulle skriva några generella krav ni...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 794
Senast: Habina
·
Anläggning En sak som jag tycker borde debatteras mer är utevistelse och hagar. Jag vet ett antal stall som fortfarande bara har typ fyra timmars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
8 689
Senast: Linda_A
·
Hästvård Långt inlägg men vill gärna ha synpunkter och idéer då jag börjar tvivla på hur jag själv tänker! Jag har en 4årig häst som går med en...
Svar
3
· Visningar
911
Senast: Roheryn
·
Kläder & Bli fin Vad ska ni ha på er i jul? :) Jag har ingen julklänning/jultröja eller jul-något-alls faktiskt... men nu är tiden inne känner jag, jag...
Svar
10
· Visningar
950
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Överproduktion av hud?
  • Osäker Ponny
  • Häst

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp