Var finns ni nånstans?

Sv: Var finns ni nånstans?

Jag jobbar på Faiber Plast, i skene skog :) Rider du någon annans häst nu då eller väntar du bara tills din lilla kille ska växa till sig?
 
Sv: Var finns ni nånstans?

vi är nära varandra då ju, riktigt kul, jag får gå med lillkillen till faiber en dag när jag jobbar sent och är i stallet på f.m.
Nej jag rider ingen häst fast jag har tillgång till det, tycker jag har att göra med McCoy som pojken heter, är ju en del markträning och sen ska vi om vi kommer så långt tänkt tävla i western horsemanship nästa år.
Vad har du för häst annars då?
Finns lediga stallplatser i skene skog :angel: du måste sett skylten "stall ängaslätt" på höger sida när du åker hem, där är vi.
 
Sv: Var finns ni nånstans?

Var ett tag sen sist... Ja jag finns fortfarande i södra Dalarna, närmare bestämt utanför Avesta. Medlem i FRS Western, en klubb som söker många nya medlemmar, vore kul att kunna dra igång med lite clinics....
 
Sv: Var finns ni nånstans?

Jag har en travar-tjej på 5 år, köpte henne för ett år sen å red in hennemen hon har varit skadad en del så vi har inte kommit så långt men nu när vi har flyttat till ett stall som har paddock så nu kan jag köra igång med träningen på riktigt:) Tänkte jag skulle få ihop ett gäng å ta ner Mari till stallet...Hon är ju himla bra.
Jag tror jag vet vilket stall du menar, tror jag fångade in en häst där för ett par månader sen...har ni en ponny skäck?
 
Sv: Var finns ni nånstans?

Jag har en travar-tjej på 5 år, köpte henne för ett år sen å red in hennemen hon har varit skadad en del så vi har inte kommit så långt men nu när vi har flyttat till ett stall som har paddock så nu kan jag köra igång med träningen på riktigt:) Tänkte jag skulle få ihop ett gäng å ta ner Mari till stallet...Hon är ju himla bra.
Jag tror jag vet vilket stall du menar, tror jag fångade in en häst där för ett par månader sen...har ni en ponny skäck?

Hade du tänkt träna för henne då i ridning eller markarbete?
Jag älskar travare, har själv haft det innan och dom har så underbart huvud och att handskas med.
Vet det fanns en ponnyskäck innan jag kom dit men åkte nog i samma veva som jag kom dit. Tror ponnyn hette Tindra.
 
Sv: Var finns ni nånstans?

Ridning är tanken, markarbete har jag rätt bra koll på själv. Tror jag iaf :smirk:
Du vill inte hänga på? Du kan ju träna från marken när andra rider...Om inte annat är det lite social träning för din lilla kille :)
 
Först var jag upp i Vattlång WRX

Sen kom Upplands Väsby WRCS

Sen Jag också var utanför Örebro för ett tag dvs en föredetta Flatland Western Rider.

Sist men inte minst Nu är jag i en DWR medlem (tro jag, hoppas jag har betalt årets avgift:eek:) utanför Sälen/Malung :banana:
 
Sv: Var finns ni nånstans?

skulle nästan vara med som du säger för transportvana och se andra platser sen behöver jag ju inte göra så mycket mer, kan vara nyttigt, ska fundera lite på det. En sak jag SKA göra är att åka till klubbens frista-banan och träna lite med killen, första tävlingen kommer ju hållas där för oss om dom har showmanship :angel:
 
Sv: Var finns ni nånstans?

Jag vet inte om jag har skrivit i den här tråden förut :smirk: men om jag har det så har jag säkert flyttat sen dess....:cool:

Jag finns i Töreboda sedan i somras, har fullt upp med att väcka alla slumrande westernryttare i trakten till liv igen! :D
 
Sv: Var finns ni nånstans?

Åh töreboda! det är ju jätte nära till mej:D
 
Sv: Var finns ni nånstans?

*kl*

Finns det någon fr en klubb som har anknytning till HC här?
Kanske heter klubben tom HC westernklubb?
 
Sv: Var finns ni nånstans?

Klubben heter High Chaparral Western Riders, jag är medlem där fastän jag bor 13 mil därifrån :D men är ju med i min hemmaklubb SWR som jag tävlar för.

Vill du bli medlem kan jag PM:a adress med folk du kan ta kontakt med.
 
Sv: Var finns ni nånstans?

kl

är det nån här runt katrineholms skogarna??
 

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
434
Senast: hamilton1
·
Hemmet Är det någon som gjort detta? Jag har ingen aning hur jag ska gå tillväga då inga jag känner är intresserade och jag just nu inte håller...
Svar
2
· Visningar
288
Katthälsa Går en skabbräv här väldigt nära oss. Självklart håller vi katterna inne, var en jägare här idag men jag vet inte om räven är hittad...
Svar
1
· Visningar
583
Dressyr Frågan ser ni ovan: Om du fick skapa ett dressyrprogram, hur skulle det se ut? Vore roligt om ni skulle skriva några generella krav ni...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 794
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp