Bukefalos 28 år!

Var finns ni nånstans?

Sv: Var finns ni nånstans?

Jo då.. Boden bor vi :) iaf ett-två år till sen blir det ner till södern :)
 
Sv: Var finns ni nånstans?

knapp*

Nybro i Kalmar län.
Är inte medlem i nån westernklubb, jag har bara ridit western i 3 månader, men kanske skall bli medlem i WIG....:D
 
Sv: Var finns ni nånstans?

Jag vet inte om jag har skrivit i den här tråden förut :smirk: men om jag har det så har jag säkert flyttat sen dess....:cool:

Jag finns i Töreboda sedan i somras, har fullt upp med att väcka alla slumrande westernryttare i trakten till liv igen! :D

SERIÖST? haha min nya pålle komemr från Töreboda :p
 
Sv: Var finns ni nånstans?

knapp*

Nybro i Kalmar län.
Är inte medlem i nån westernklubb, jag har bara ridit western i 3 månader, men kanske skall bli medlem i WIG....:D

WIG finns inte med på WRAS lista bland medlemsklubbar längre. Kan ju vara bra att veta om du vill tävla på WRAS-tävlingar framöver;) Däremot har du ju KWR i Kalmar...
 
Sv: Var finns ni nånstans?

Har dom gått ur eller vad man säger? Jag red för WIG förrut och tävlade i EWR:s tävlingar..
 
Sv: Var finns ni nånstans?

Typ 20 mil från Köpenhamn, e ganska nära:bump:. EWR
 

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
437
Senast: hamilton1
·
Hemmet Är det någon som gjort detta? Jag har ingen aning hur jag ska gå tillväga då inga jag känner är intresserade och jag just nu inte håller...
Svar
2
· Visningar
334
Katthälsa Går en skabbräv här väldigt nära oss. Självklart håller vi katterna inne, var en jägare här idag men jag vet inte om räven är hittad...
Svar
1
· Visningar
583
Dressyr Frågan ser ni ovan: Om du fick skapa ett dressyrprogram, hur skulle det se ut? Vore roligt om ni skulle skriva några generella krav ni...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
4 794
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp