Bukefalos 28 år!

Var har jag hört detta tidigare?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mycket tveksamt att lagtexten är orsaken till banning, detta påståendet säger enormt mycket om dig och din hantering av sanningen.
Ja jag tog ju bara upp lagtexten och forumets /policy visavi sina annonsörer.
Så det är ju bara att välja.

Men det är ju lite som när "krokodil" var verksamma.
Syftet var att ligga nära gränsen, och ibland tyckte Kreml att de gick över den och stängde satir tidningen för en tid,;)
 
Eller så är det ditt beteende i största allmänhet som vanligt ;)
Ja det underliga är att jag inte ändrat mitt beteende, jag skriver på samma sätt, har samma åsikter som är fakta underbyggda som vanligt men ribban har på order sänkts betydligt ;)
Men det är klart det gläder dem med inställningen att sopar man problemen under mattan så försvinner de ;)
 
Ja det underliga är att jag inte ändrat mitt beteende, jag skriver på samma sätt, har samma åsikter som är fakta underbyggda som vanligt men ribban har på order sänkts betydligt ;)
Men det är klart det gläder dem med inställningen att sopar man problemen under mattan så försvinner de ;)
Nej, du har inte ändrat ditt beteende vilket antagligen är anledningen till att du blir bannad gång på gång på gång. När personen sedan inte visar någon som helst egen insikt så är det inte konstigt att tålamodet blir lite mindre för varje gång.
 
Jo jag blir censurerad, men verkligen ändrar sig ju inte för att man sopar problemen under mattan.
Jag blev kallad rasist, anhängare av bruna ideologier när jag för ngt år sedan påpekade att vi var tvungna att göra ngt åt migrationen. Blev censurerad vid ett par tillfällen.
Och visst kan det vara både obekvämt och irriterande när en retsticka som jag påpekar sådant.

Men idag står en absolut majoritet av riksdagens partier bakom just de ideer jag framförde då.
Ä S och MP bruna partier, skulle deras åsikter censureras här på forumet nu eller har man även här börjat inse.....;)
 
Jo jag blir censurerad, men verkligen ändrar sig ju inte för att man sopar problemen under mattan.
Jag blev kallad rasist, anhängare av bruna ideologier när jag för ngt år sedan påpekade att vi var tvungna att göra ngt åt migrationen. Blev censurerad vid ett par tillfällen.
Och visst kan det vara både obekvämt och irriterande när en retsticka som jag påpekar sådant.

Men idag står en absolut majoritet av riksdagens partier bakom just de ideer jag framförde då.
Ä S och MP bruna partier, skulle deras åsikter censureras här på forumet nu eller har man även här börjat inse.....;)
Ja det är lättare att ta intala sig att det är ens åsikter än inse att man blir bannad på grund av sitt uppförande.
 
Så du menar på fullaste allvar att du inte gått till angrepp mot mina åsikter, utan mot mitt beteende?
Det måste val vara det beteende, att utan hänsyn framföra just mina åsikter ;)
 
Så du menar på fullaste allvar att du inte gått till angrepp mot mina åsikter, utan mot mitt beteende?
Det måste val vara det beteende, att utan hänsyn framföra just mina åsikter ;)
Hur får du till den tankegången? Jag har då inte bannat dig en enda gång, jag lovar, men hade jag fått bestämma hade det blivit en permanent banning. Det har dock inte ett dyft med dina åsikter att göra utan ditt sätt att debattera och diverse påhopp.
 
Hur får du till den tankegången? Jag har då inte bannat dig en enda gång, jag lovar, men hade jag fått bestämma hade det blivit en permanent banning. Det har dock inte ett dyft med dina åsikter att göra utan ditt sätt att debattera och diverse påhopp.

Hur skulle du motivera det i så fall? Ge gärna exempel på "påhopp" du sett göras och inte agerat på?
Att lbb inte tillhör de 63.5% här som gillar Kaplan, Schyman eller Sjöstedt är väl uppenbart, men det i sig bör väl inte rendera en banning, eller är du av annan åsikt?
 
Hur skulle du motivera det i så fall? Ge gärna exempel på "påhopp" du sett göras och inte agerat på?
Att lbb inte tillhör de 63.5% här som gillar Kaplan, Schyman eller Sjöstedt är väl uppenbart, men det i sig bör väl inte rendera en banning, eller är du av annan åsikt?
Banning baseras väl sällan på vilka åsikter man har, utan hur man framför dem.

/En som är varken grön eller röd politiskt men ändå aldrig blivit bannad
 
Hur skulle du motivera det i så fall? Ge gärna exempel på "påhopp" du sett göras och inte agerat på?
Att lbb inte tillhör de 63.5% här som gillar Kaplan, Schyman eller Sjöstedt är väl uppenbart, men det i sig bör väl inte rendera en banning, eller är du av annan åsikt?
Det är omöjligt att ge exempel på inlägg som i sig ger banning för de blir bortplockade. Man kan även få en banning av att ligga på gränsen i många inlägg. Då är det den sammantagna bedömningen och då lär man få peka ut 20% av hans inlägg eller så ;).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
3 848
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
29 312
Senast: Snurrfian
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 271
Hundträning Jag har en okastrerad hane på 2,5 år av spetsras. Just nu mår jag väldigt psykiskt dåligt, vilket delvis har med hunden att göra. Så för...
2
Svar
37
· Visningar
5 786
Senast: Kraxa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avliva aggressiv hund
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

  • Annonsera mera VII
  • Bett-dilemma
  • Föl 2020

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp