Våra Bellocean's valpar

Sv: Våra Bellocean's valpar

Nu är valparna 5 veckor och nya bilder finns utlagda på vår hemsida. Glöm inte att kolla in vår nya EFIT sida i menyn där ni hittar ännu fler bilder på de små godingarna.

Jenny, om du läser detta, jag ringer dig imorgon. Vad skönt att det gick bra med Zimba. Ska nu ut med vovvarna och sen ska jag sova... är såååå trött. Jag ringer dig imorgon gumman.

Ha det bra
Britzyk
Bellocean's Kennel
 
Sv: Våra Bellocean's valpar

Hej alla!!
Nu har det varit tyst på denna sidan ett tag så jag tänkte det var bäst att skriva lite i den.. * :banana:
Nu är det bara 2 v 1 dag till lilla Zafir kommer hem!! Längtar såå mycket!!
Britzyk: Hoppas han mår bra? Pussa på han ifrån oss..
Ha det så jättebra!!
KRAM Jenny!!!
 
Sv: Våra Bellocean's valpar

Hej där!!!
Nu är det bara 5 dagar kvar tills lilla Zafir kommer hem!! Åker och hämtar han på onsdag det ska blii såå kul. Det kommer nya bilder på dom nu idag el imorgon lovade Britzyk så gå gärna in och kolla dom nu när de är 7 v 2 dagar.

www.bellocean.com

// Jenny!!!
 
Sv: Våra Bellocean's valpar

Fuskigt... men sen måste ni bildbomba oss... :love:

Typ skapa en tråd som heter: Zafir och Arne (bildtråd)

Som ni sen uppdaterar varje vecka :angel:
 
Sv: Våra Bellocean's valpar

Hej!
Jaa det är klart vi ska göra en Zafir & Arne tråd och sätta in nya bilder varje dag! :banana: :bump:
Så ni får se de små godingarna!!
 
Sv: Våra Bellocean's valpar

Halloj!!
Nu är det inte många dagar kvar tills man åker ner till Malmö och hämtar Zafir. Bara 2 dagar kvar imorgon. hehe!!

:banana: :banana: :banana: :banana:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Till denna underbara varelse :love: http://www.lillstintans.se/bilder/d6.jpg http://www.lillstintans.se/bilder/d5.jpg Men vad ska...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 006
Senast: Koppen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Kön kattungar 4st
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp