Våra Bellocean's valpar

B

Bellocean

:) Hejsan på er alla :)

Hittade hit via en kompis som tipsade om att en bild på min tik Tali fanns med här. Oj tänkte jag, måste verkligen kila in och kolla vilken sida det är. Bums så hittar jag eran lilla hörna här och som min kompis sa så stämde det. Giwonna/My hade infogat en bild på Tali när hon ligger och myser med mumitrollet =) :bump:

Jag är alltså Giowannas blivande uppfödare som inte kunde låta bli att bli medlem här. Är innehavare av Bellocean's Kennel (Dvärgpinscher) och har den underbara lyckan att få tillbringa dygnet runt med mina vovvar och de underbara valparna.

Här är bilden som jag hade tänkt och ha som avatar men den är för stor, någon som kan hjälpa till?
På bilden ser ni tiken och hane nr 1. Fler bilder finns på min hemsida
tikmedhane1_2veck.jpg

:love: :love:
Den älskade hane 2 som är en goding ser ni här
hane2_start.jpg


:love: :love:

Slutligen vill jag säga att jag lär nog trivas här hos er, ska bli roligt att prata hund här =)
Ni får gärna rösta på våran hemsida, tävlingsmänniska som man är hehe, genom att klicka på den lila färgade bilden längst ner på sidan.
Bellocean's Kennel
;)

Ha det bra
Britzyk Bell
 
Sv: Våra Bellocean's valpar

Hej och välkommen :D
Hoppas du ska trivas, alltid trevligt med fler dv.pinschrar här ;)
Och man bara smälter av valpbilderna.. :love:
 
Sv: Våra Bellocean's valpar

kpist skrev:
Hej och välkommen :D
Hoppas du ska trivas, alltid trevligt med fler dv.pinschrar här ;)
Och man bara smälter av valpbilderna.. :love:

Tackar!!
ja det är ju meningen att du ska smälta så värst att du bestämmer dig för att komma ner till Malmö och hälsa på hehe :idea:
 
Sv: Våra Bellocean's valpar

Helt bedårande valpar! :love:
Jag kan knappt bärga mig, tänk om vi en dag kommer att ha såna raringar hemma hos oss. :love:
 
Sv: Våra Bellocean's valpar

Hej och välkommen till Buke!

Här är det ständiga diskussioner om hund och hundägare. Allt i en mycket blandad kompott. :D

Mycket söta vappisar! Dock är de på tok för små, ca 40-50 cm för korta i rocken, så saknar de en svart sadel och stående öron.

G.A/ schäferägare ;)
 
Sv: Våra Bellocean's valpar

Hahahahaha, den var bra.

Ja dessa små kanske saknar det men en viktig sak har de; Den stora viljan att regera över allt som ligger på golvet hehe.
Idag endast 3 veckor gamla skulle de minsann klättra på mummitrollet och gnaga på honom. Sen skällde ena hanen riktigt ordentligt för första gången, ett riktigt voff blev det. =)
 
Sv: Våra Bellocean's valpar

Nämen hejsan Bell!!

Va kul att se att du oxå hittade hit! Vi kommer med hela kamerautrustningen senare idag!! :p

Hoppas de små liven är beredda på att bli fotomodeller i tidigt stadium! :angel:

Kan inte vänta!! Bara sex timmar kvar nu! Vi kommer inte en sekund senare än prick fem!! :bump:

Kram My
 
Sv: Våra Bellocean's valpar

Hejsan.
Nu har jag oxå hittat hit.. *ler* :bump: :bump:
Det ska bli såå kul att titta på valparna på lördag. Då kommer kameran igen Britzyk.. *ler*
Ha det så bra!!
Kram!! :rofl: :rofl:
 
Sv: Våra Bellocean's valpar

Hej där!!
Jo det är vi som ska ha en hane av Britzyk ska blii så spännande..*ler* Jo jag har msn skicka den via mail.. *ler*
Kram! :banana: :banana:
 
Sv: Våra Bellocean's valpar

Halloj!

Trevligt att ni kom ikväll My o Runar!!
Och vad skoj Jenny att du hittade hit också =)
Vi ses!!

Ha det bra!
 
Sv: Våra Bellocean's valpar

Hej!!
Jaa det var kul! Såg ju att valparna är med oxå kul.. * :banana: :banana:
Vi syns på lördag! Jag hör av mig vilken tid, såg du mitt mail?
Kram!
 
Sv: Våra Bellocean's valpar

Zafir och Giowanna: BILDER!!! :D ;)

Vem ska ha vilken...?? :banana:
 
Senast ändrad:
Sv: Våra Bellocean's valpar

Ska höra med Bell om det är ok att lägga upp bilder!!

Vi har inte bestämt det än, men jag lutar mer åt den mindre hanen, hane 1. Men de är så små så de är inte färdigutvecklade vad gäller beteende och hur de kommer att se ut.

Det kan man avgöra mer vid 5-6 veckors ålder. Vi avvaktar och ser!

Ja, tack själc Britzyk, det var trevligt att vara där, som alltid! :)
 
Sv: Våra Bellocean's valpar

Det ska inte vara tillåtet att visa nått så sött! :mad:

:love:
 
Sv: Våra Bellocean's valpar

Hej!!
Ja verkligen är det bara 5 veckor kvar vad kuuul!!! Jag får träffa dom små imorgon ska blii så härligt att få gosa med dom!! 5 Veckor kommer nog att gåå fort hoppas på det! Vi syns på söndag My! Ha et så jättebra!! Kram Jenny!!!
 
Sv: Våra Bellocean's valpar

Jaa, ska ta med stora plånboken till på söndag! Kommer alldeles säkert hitta massor till Arne!! :p

Håll nu tummarna för valparna far, som skall ställas ut!! :banana:

Vi ses tiiiidigt på söndag! *gäsp*

:D
 

Liknande trådar

Övr. Hund Till denna underbara varelse :love: http://www.lillstintans.se/bilder/d6.jpg http://www.lillstintans.se/bilder/d5.jpg Men vad ska...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 006
Senast: Koppen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Kön kattungar 4st
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp