Våra Bellocean's valpar

Sv: Våra Bellocean's valpar

Hej Hej!!
Jo jag ska verkligen hålla tummarna för valparnas pappa. Vi får hoppas på att han vinner.. :banana: :banana:
Jaa vi syns tidigt på söndag. Glöm inte ta med stolar till utställningen det behövs man får rätt ont i bena annars!! :bump: :bump:
Ha det bra!! Kram Jenny!!

Britzyk imorgon kommer vi och plåta valparna så var redo med modellerna.. *ler* ;) ;) Kram!!
 
Sv: Våra Bellocean's valpar

Resultat för valparnas pappa: 2:a i Bästa Hane för dvärgpinscher!!!

Han är helt underbar, och är övertygad om att hans valpar kommer bli minst lika underbara!! På onsdag har halva väntetiden gått, och jag orkar snart inte vänta längre! :banana:

Köpte en massa saker till Lillkillen på utställningen! :angel:

Det ska snart komma fler bilder på hemsidan: www.bellocean.com

Passa på att rösta, genom att klicka på den lila ikonen längst ner på sidan! :D
 
Sv: Våra Bellocean's valpar

Måste ju bara visa senaste bilden på min lilla valp. Som blivit junior nu. :cry: Tiden går så fort... *panik*

Klicka för större. Tyvärr ser hon lite dålig ut i vinklarna på bilden, men på alla utställningar har hon fått beröm för sina vinklar så det beror nog mer på bilden.

 
Sv: Våra Bellocean's valpar

Just idag är hon billig. :angel: För första gången under hela tiden jag haft henne har hon väckt mig på morgonen, dessvärre valde hon såklart morgonen när jag skulle skriva nationella prov hela dagen och hade behövt sova. ;)
Nej, helt seriöst, roligare och mer älskvärd hund (för att inte säga ras) får man leta efter. Nummer två, en svart tik den här gången, är redan planerad. ;) :love:
 
Sv: Våra Bellocean's valpar

Här kommer lilla Arne håhå jaja!

Några bilder på min lilla sötnos! Nu är det klart vem som skall heta Arne!

arne_o_leksak_27dagar_orig_SE.jpg
Stooor och stark

arne_huvudbild_27dagar_orig_SE.jpg
Profil

hane1_27dagar_stabild_orig_SE.jpg
Står upp

Min lilla Arne :love:
 
Sv: Våra Bellocean's valpar

Nämen gud... så det är den bebisen som blir din...

Efter allt prat har du nu fått din bebis. Nu är det bara väntan kvar.
Var det lillvalpen?
 
Sv: Våra Bellocean's valpar

Åh, det är som valpar av choklad. Tänk om man kunde få en sån i sitt påskägg ;)

Och Britzyk, vilken stor pyjamas Aragon har! :)
 
Sv: Våra Bellocean's valpar

Hej alla!!
Vad roligt att du hittade hit Tess!! :banana: :bump:
Nu äntligen fick vi veta vilken hane som blir våran och det blir den stora björnen.. *ler* :rofl: :love: Det ska bli såå kul när han kommer hem. Bara 4 v kvar. :) :bow: Man längtar ju såå mycket redan! Han ska ju kallas för Zafir. Vi hörs imorgon Britzyk, My, & Tess! Ha det så jättebra alla! // Jenny!!
 
Sv: Våra Bellocean's valpar

Halloj på er alla!!

Ooo gud vad skoj att ni alla kan ta del av valparnas utveckling, bra jobbat My o Jenny för att ha engagerat de andra hehe :banana:
Kan ju säga att dessa valpar är sååå underbara... oooo
:love: :love: :love: :love:
småskälla kan de och guvd vad söta de är när de springer hahah :d

Pappa Franke blev dessutom ÅRETS SVENSKFÖDDA DVÄRGPINSCHER 2004 wohooo och ÅRETS ALLROUND DVÄRGPINSCHER HANE 2004!! :banana: :banana: :banana: :banana:
TACK ska ni ha alla för såna fina ord om dessa underbara Bellocean's valpar.
En sak som Jenny o My glömde att skriva är namnen på valparna ju

My's hane : Bellocean's Admirable Arnold
Jennys hane : Bellocean's Astounding Aragon
och min tös: Bellocean's Art in Adrianne..

Vi ses snart My o Jenny ska bli skoj!
Och till er alla: somna nu framför vår hemsida med dessa underbara bilder hehe..

underbar_triss.jpg
 
Jennys hane Zafir

Hejsan!

Nu har ni alla sett My's "Giowanna" lilla Arne. Här kommer bilder på Jenny's lilla Zafir.

zafir_huvudfront_27dagar.jpg


hane2_27dagar_stabild.jpg


zaffe_busar_26dagar.jpg
 
Sv: Våra Bellocean's valpar

Hej Kpist!

haha.. ja visst har aragon en riktig mysig pyjamas hehe.
han värmer sina syskon när de ligger och sover ;)
 
Sv: Våra Bellocean's valpar

Till Aningsfull:

Snygg bild på din goding! En liten släkting till våra valpar.
ska bli roligt att träffa henne live någon gång!

Ha det bra o glöm inte att berätta om din lilla svarta tik nummer 2 när hon väl kommer =)
 
Sv: Våra Bellocean's valpar

Valparna är såå bedårande! :love: Valptiden går på tok för fort. En dag sitter man bara där med en nästan vuxen hund.
Men det blir liv i luckan igen här, som tur är. och sen kommer ju förhoppningsvis Julie att få några små någon gång i framtiden. ;)
 
Sv: Våra Bellocean's valpar

kpist skrev:
Nämen, GA, inte ens schäfrar föds väl med stående öron? ;)

Nope, men de reser sig så småningom i alla fall. Dessa öronlappar, ställer sig ju bara när de ser något intressant. :devil:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Till denna underbara varelse :love: http://www.lillstintans.se/bilder/d6.jpg http://www.lillstintans.se/bilder/d5.jpg Men vad ska...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 006
Senast: Koppen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp