Våra Bellocean's valpar

Sv: Våra Bellocean's valpar

Bell, Giowanna och Zafir.

Oj oj innebär detta en helt ny bukemaffia nu? Pinschermaffian. :D :angel:

När frågan kommer upp vem som har trevligaste och bästa hundrasen, kommer alla bli nerröstade av Pinschermaffian. Vi andra kommer inte ha en chans framöver. :eek: :angel:
 
Sv: Våra Bellocean's valpar

HAHAHAHAHA!!

We are the Miniature Pinscher Maffia

Den var toppenbra GA!!

Nu tar DPM över Bukefalos!!
 
Sv: Våra Bellocean's valpar

Hej alla!!
Vad kul att du "Britzyk" la in bilderna på Zafir så alla valpar finns med här.. :banana: :banana: Vad jag längtar efter han nu det ska bli så härligt när han kommer hem. Ha det så jättebra alla!! Kram!! :bump: :bow:
 
Sv: Våra Bellocean's valpar

Hej Tess!!
Ja det är dom jätte söööta!! Du måste ju se han live sen så du får komma hit och hälsa på!! :rofl: :banana:
Kram Jenny!
 
Sv: Våra Bellocean's valpar

Dom är ju totalt jättesöta!

"Tur" för mig att min sambo är allergisk och vi inte kan ha någon söt liten hund!!!!

Fast iofs så har jag minigrisar istället och dom är också gudomliga när dom är "valpar".

/KT
 
Sv: Våra Bellocean's valpar

kpist skrev:
Just dessa kanske, men en hel del står ju faktiskt upp :)


Äsch inte då... jag tycker alla pinscher öron ser klena ut. :D De trillar hit och dit mest hela tiden. De två jag har i min ena kurs, står ju åt alla håll. Det är mest när köttbullarna åker fram som öronen vaknar till liv. :angel:
 
Sv: Våra Bellocean's valpar

kpist skrev:
Härligt! Börjat planera nästa kull än? ;)

Halloj... nja tankarna finns där men först vill jag se hur dessa småttingar utvecklas =) :love:
 
Sv: Våra Bellocean's valpar

GaurdianAngel skrev:
Äsch inte då... jag tycker alla pinscher öron ser klena ut. :D De trillar hit och dit mest hela tiden. De två jag har i min ena kurs, står ju åt alla håll. Det är mest när köttbullarna åker fram som öronen vaknar till liv. :angel:

hahahaha :D Får man förresten fråga vad de dvärgpinscharna heter som du har kontakt med. Vi är ju så få i denna lilla värld, men starka nog för att ta över hela Bukefalos :d :devil: :banana:
 
Sv: Våra Bellocean's valpar

giowanna skrev:
HAHAHAHAHA!!

We are the Miniature Pinscher Maffia

Den var toppenbra GA!!

Nu tar DPM över Bukefalos!!

Kan inte säga annat än: MOAHAHAHAHA :devil: :d
 
Sv: Våra Bellocean's valpar

Zafir skrev:
Hej alla!!
Vad kul att du "Britzyk" la in bilderna på Zafir så alla valpar finns med här.. :banana: :banana: Vad jag längtar efter han nu det ska bli så härligt när han kommer hem. Ha det så jättebra alla!! Kram!! :bump: :bow:

Halloj Jenny

Ja det är klart att du längtar efter honom. Och även du My. Medans jag sitter här med tårfyllda ögon och tycker detta går alldeles för fort!!!!!!! :(
 
Sv: Våra Bellocean's valpar

Aningsfull skrev:
Valparna är såå bedårande! :love: Valptiden går på tok för fort. En dag sitter man bara där med en nästan vuxen hund.
Men det blir liv i luckan igen här, som tur är. och sen kommer ju förhoppningsvis Julie att få några små någon gång i framtiden. ;)

O det ska bli roligt att se din Julies små bebisar i framtiden sen =) :d
 
Sv: Våra Bellocean's valpar

Och jag är väl inte den som ska säja nåt.. Doris öron står ut åt sidorna eller ligg bak i nacken oftast. :D

Dessutom kan jag bara drömma om en så lättmutlig hund..
 
Sv: Våra Bellocean's valpar

Nu har valparna tagit över köket med storm hehe. Små gumpar springer förbi här med fart och ska minsann klättra överallt hehe.
Själv har man varit hemsk förkyld så mycket lek med valparna har det inte blivit, men nu när man mår bättre rullar det på här igen.
Oo vad det är underbart med valpar :d
 
Sv: Våra Bellocean's valpar

Bellocean skrev:
hahahaha :D Får man förresten fråga vad de dvärgpinscharna heter som du har kontakt med. Vi är ju så få i denna lilla värld, men starka nog för att ta över hela Bukefalos :d :devil: :banana:

Tja ,ska väl erkänna att det är mellanpinscher jag har på kursen. Vet inte deras riktiga namn, bara deras smeknamn.
 
Sv: Våra Bellocean's valpar

Tack för igår Britzyk!!
Helt underbart att Arne blivit så stor! (Även om han är minstingen i kullen) :smirk:

Här kommer lite bilder på Arne sen igår!

Arne stilar!
pict0014_orig_SE.jpg


Arne tuggar!
pict0017_orig_SE.jpg


Snart bara tre veckor kvar!! ;)
 
Sv: Våra Bellocean's valpar

Hej Alla!! Hoppas ni haft en trevlig påsk!!
Det har vi!!
Men å vad jag längtar efter godingen Zafir!! :banana: :banana:
Bara 3 v kvar i morgon.. *jippi* :bump: :bump:
Ha det så jättebra!!
//Jenny!!
 

Liknande trådar

Övr. Hund Till denna underbara varelse :love: http://www.lillstintans.se/bilder/d6.jpg http://www.lillstintans.se/bilder/d5.jpg Men vad ska...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 006
Senast: Koppen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Lösa hundar
  • Problemhund

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp