Vara vän med ett "ex"?

Sv: Vara vän med ett "ex"?

Tack ska ni ha!

Jag gjorde dock ett misstag - att inte radera honom direkt från fb...
Så detta har varit en oerhört jobbig dag för jag råkade nämligen logga in på fb och såg då att hans "ex" (flickvän?) la upp bilder där hon taggade honom, där han sitter med henne och hennes familj och firar midsommar....

Kändes som en kniv i hjärtat, och förstörde hela mitt midsommarfirande.. Så oerhört sårande att se :cry:
 
Sv: Vara vän med ett "ex"?

Istället för de bilderna kan du tänka på den här:

whos_awesome.jpg


För det är det du är, och precis vad han inte är!
 
Sv: Vara vän med ett "ex"?

Tack ska ni ha!

Jag gjorde dock ett misstag - att inte radera honom direkt från fb...
Så detta har varit en oerhört jobbig dag för jag råkade nämligen logga in på fb och såg då att hans "ex" (flickvän?) la upp bilder där hon taggade honom, där han sitter med henne och hennes familj och firar midsommar....

Kändes som en kniv i hjärtat, och förstörde hela mitt midsommarfirande.. Så oerhört sårande att se :cry:

Tänk på det som en bekräftelse på att du gjorde helt rätt som bröt rakt av! Hur hade det känts om du istället gått med på att vara vänner, han hade varit nöjd, du är olycklig och sen hade du sett de där bilderna...? Och efter hade han dykt upp glad som en skit och tyckt att ni skulle "hänga" som förr...?

Du är stark! Bra gjort. :) Du får ta igen det nästa midsommar. ;)
 
Sv: Vara vän med ett "ex"?

Jag håller med i varje ord du skriver. :bow: Det var så jag gjorde, jag behöll människan som vän på Facebook och såg allting som han och hans flickvän skrev, varenda gång han blev taggad i hennes bilder eller att han skrev någonting om henne var det som att jorden gick under. Att ta bort honom från Facebook var det bästa jag kunde göra. Hon och jag hade inga direkta gemensamma vänner utöver honom, så när han kom bort "slapp" jag hennes uppdateringar också.

TS, ta bort honom som vän direkt. Vill du inte göra det själv/riskera att se vad han skriver kan du kanske be någon kompis att göra det åt dig? Men du ska inte ha honom som vän på Facebook ens när du känner som du gör.
 

Liknande trådar

L
  • Låst
Relationer Jag vill bara veta OM nån har gått genom nånting som var så extremt jobbigt så ni inte trodde att ni skulle klara det men att ni ändå...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
6 640
Senast: Gunnar
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 304
Senast: Whoever
·
Relationer I morgon ska jag träffa en person som är genomsnäll... eller nåt. Jag har träffat personen tidigare vid några tillfällen och trots...
15 16 17
Svar
323
· Visningar
19 478
Senast: Shaggy
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 059
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp