Varför kan jag inte söka efter Hip Hop?

athena

Trådstartare
Nånting gör att sökfunktionen spårar ur när jag försöker söka trådar med info om denna hingst. Jag vet ju att det finns trådar men inga svar hittas. Det samma gäller om jag bara skriver "hip". Har det med engelskans höft att göra... Långsökt?

Jag vet ett annat forum jag brukar vara på där man inte kan skriva ordet "slut" (det betyder ju också nåt annat på engelska).

HJÄLP!
 
Sv: Varför kan jag inte söka efter Hip Hop?

Har inget bra svar till dig, men har även jag varit utför det. Vet att jag den gången fick sätta mig och backa bakåt med alla trådar till jag hittade den jag sökte.
 
Sv: Varför kan jag inte söka efter Hip Hop?

Det är nog mellanslaget som ställer till det. Söker jag på hiphop i Avelsforumet får jag träff i en tråd, söker jag på hip-hop får jag träff i tre. På hip hop får jag inga träffar alls.
 
Sv: Varför kan jag inte söka efter Hip Hop?

Ord som är kortare än fyra bokstäver tas bort ur sökningen, det är där problemet ligger. Personligen tycker jag man åtminstone kunde ändra det till tre (dvs så det går att söka på ord med tre bokstäver) för just nu går det inte ens att söka på ett filformat på dator-forumet. :(

/Erica
 
Sv: Varför kan jag inte söka efter Hip Hop?

Ja det måste vara det som är problemet :idea:. Testade att göra en avancerad sökning men det var samma visa där.
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Jag har varit lite o säker om jag skulle skriva om dethär men jag har kommit fram till att jag vill det. Och endel kanske tycker att det...
Svar
16
· Visningar
1 776
Senast: manda
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 811
Senast: skiesabove
·
L
  • Artikel
Dagbok Dethär är om den andra stora äckel händelsen som har hänt för mig. Och dethär är som jag skulle försöka skriva det jag kan och kommer...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
6 753
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 158
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp