Varför kan jag inte söka efter Hip Hop?

athena

Trådstartare
Nånting gör att sökfunktionen spårar ur när jag försöker söka trådar med info om denna hingst. Jag vet ju att det finns trådar men inga svar hittas. Det samma gäller om jag bara skriver "hip". Har det med engelskans höft att göra... Långsökt?

Jag vet ett annat forum jag brukar vara på där man inte kan skriva ordet "slut" (det betyder ju också nåt annat på engelska).

HJÄLP!
 
Sv: Varför kan jag inte söka efter Hip Hop?

Har inget bra svar till dig, men har även jag varit utför det. Vet att jag den gången fick sätta mig och backa bakåt med alla trådar till jag hittade den jag sökte.
 
Sv: Varför kan jag inte söka efter Hip Hop?

Det är nog mellanslaget som ställer till det. Söker jag på hiphop i Avelsforumet får jag träff i en tråd, söker jag på hip-hop får jag träff i tre. På hip hop får jag inga träffar alls.
 
Sv: Varför kan jag inte söka efter Hip Hop?

Ord som är kortare än fyra bokstäver tas bort ur sökningen, det är där problemet ligger. Personligen tycker jag man åtminstone kunde ändra det till tre (dvs så det går att söka på ord med tre bokstäver) för just nu går det inte ens att söka på ett filformat på dator-forumet. :(

/Erica
 
Sv: Varför kan jag inte söka efter Hip Hop?

Ja det måste vara det som är problemet :idea:. Testade att göra en avancerad sökning men det var samma visa där.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
Svar
8
· Visningar
1 117
Senast: BornAgain
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 384
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 974
Senast: Niyama
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 448

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp