Bukefalos 28 år!

Varför kliar det på min rygg??!!

Sv: Varför kliar det på min rygg??!!

När det blir vinter så kliar ett område på magen/höften. Det spelar ingen roll hur mycket jag smörjer, inte smörjer, kliar eller inte kliar - det ger sig inte. Eftersom det är precis vid två födelsemärken har jag varit inne och kollat upp det, men det var ingen fara med dem och inget konstigt med huden.

Men alltså - tillfredsställelsen i att få klia där när det kliar riktigt ordentligt :love: :d :o
 
Sv: Varför kliar det på min rygg??!!

Haha, jag har tyvärr sällan tillgång till vänligt sinnade tjurhorn dagligdags ;)

Inte jag heller längre så jag funderar på att skaffa mig ett gosedjur, dvs. en gosetjur. :love:

Risken är väl bara att han gör som den förra, smyger upp bakom mig och vips sitter man på ryggen på busen. :p
 
Det finns en benämning på tillståndet :) det heter notalgia paraesthetica :) på mig funkar det att stryka på lite starkt liniment typ linnex som finns att köpa i de flesta hälsokostaffärer eller hos din kiropraktor
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Bara känner att jag måste posta detta. Det är ett brev jag skrivit till min gamla högstadieskola. Det är inte klart formuleringsmässigt...
Svar
7
· Visningar
3 448
Kropp & Själ Erfarenheten här verkar ofta vara bättre än den på hälsocentralen kan jag känna så vill höra vad ni vet. Jag börjar ledsna på att ha ont...
Svar
12
· Visningar
9 057
Senast: Javan
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg :p Jag skadade mig ganska allvarligt efter fall från häst i april 2013. Landade på ländryggen vilket...
2
Svar
25
· Visningar
3 523
Senast: LuckyMe
·
Kropp & Själ Förra sommaren fick jag en stor röd ring på en som visuellt konstaterades som borrelia. Gick till läkare, fick utskrivet kåvepenin i 10...
Svar
19
· Visningar
4 174
Senast: kryddelydd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp