Varför så segt?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu hände det igen. Jag var inte först på sidan där mitt inlägg hamnade.

Det som verkar hända är helt enkelt att det tar så lång tid att skicka att den hinner spara utkast.
För mig sparar den utkast men inte blir det kvar i alla fall.
Jag lade in en smiley i det inlägget som sparade utkast, trots att det skickades, men jag tror inte det kan vara orsaken.
 
Nu uppträdde felet för mig en tredje gång, för ovanstående inlägg, men jag har fortfarande ingen aning om varför.

Och nu väntade jag precis som i ovanstående till utkast sparats nere till höger, men det blev inte fel i alla fall.
 
Det verkar mycket riktigt som det uppför sig olika för olika människor. Jag ser många dubbelpostade inlägg sedan det här började - själv får jag aldrig dubbelposter. Om det segar och jag trycker igen så säger den att jag är på väg att dubbelposta - eller rättare sagt "ett fel har uppstått, du måste vänta xx sekunder".

I det läget sparas texten i editorn för mig trots att den också är postad - medan den uppenbarligen går iväg som dubbelpost för andra.
 
För mig verkar detta med att hamna överst ha något med saken att göra, det var mitt inlägg 101 som sparades som utkast trots att det hade skickats.
Det hamnar ju inte överst när man skriver det, men när man uppdaterar sidan är det ju överst.
 
Jag hade samma problem med editorn inatt på min Samsung platta.

Det här är det 1a jag skriver detta dygn på Samsung mobilen, så jag vet ännu inte hur det kommer gå....

:) ;)
 
Inga problem med att texten blev kvar.

Men nu har jag problem med smileisarna.
Skriver jag dom är det inga problem.
Men det fungerar inte att använda knappen för då låser hela sidan sej

:(
 
Det verkar mycket riktigt som det uppför sig olika för olika människor. Jag ser många dubbelpostade inlägg sedan det här började - själv får jag aldrig dubbelposter. Om det segar och jag trycker igen så säger den att jag är på väg att dubbelposta - eller rättare sagt "ett fel har uppstått, du måste vänta xx sekunder".

I det läget sparas texten i editorn för mig trots att den också är postad - medan den uppenbarligen går iväg som dubbelpost för andra.

För mig varierar det ibland dubbelpost och ibland som för dig.



Jag har för övrigt prövat den andra editorn @Gunnar men texten blir kvar ibland i varje fall, dock inte lika ofta. Däremot får jag ingen hjälp med taggningen där så jag byter ofta til den "vanliga" ändå.
 
Jag tror att det är läge ett låsa denna tråd då den numera mest verkar handla om editor-problemen och inte om seghet på sidorna.
Skapa gärna en ny tråd om ni har problem så vi kan försöka hålla isär olika problem som troligen inte har med varandra att göra.

Editorproblem kan rapporteras i följande tråd, om man vill:
http://www.bukefalos.com/threads/sma-uppdateringar.1280627/
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Bukefalos Idag har det hänt flera gånger att buke inte kunde laddas och jag kom till den där sidan med en reload-knapp. Funkade inte att klicka på...
Svar
5
· Visningar
719
Senast: bettysmatte
·
Bukefalos Listan kan ju göras mycket lång, Men jag ska försöka hålla mig till tre punkter. Räknar i omvänd ordning så det som betyder mest för...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 493
Senast: sjoberga
·
Hästvård Er det noen som vet hva dette er? Ponnien har hatt det siden jeg kjøpte henne, men nå har det spredd seg litt. Den ene veterinæren jeg...
Svar
5
· Visningar
584
Senast: MimmiNO
·
Bukefalos Buke är helt plötsligt mer utzoomat som grundläge och texten är därmed mindre. Det är som att inläggen nu är bredare. Om jag zoomar in...
Svar
2
· Visningar
833
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Rintränings- och utställningstråd
  • Lösa hundar
  • Annonsera mera hundar 2

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp