Bukefalos 28 år!

Varför skriver man ut SWB i startlistan?

Kirie

Trådstartare
Vet inte om tråden ligger rätt men kör en chansning.

Varje gång jag ser en startlista undrar jag varför man skriver ut (SWB) efter vissa hästars namn. Jag vet vad det betyder ;) men man ser även att hästar som har SWB-stam där man inte har skrivit ut det.
 
Sv: Varför skriver man ut SWB i startlistan?

Det beror väl på om de har hunnit få SWB efter sitt namn i Blup. Alla kommer väl få det såsmåningom när de hunnit med alla hästar... Har hästen licens hämtas ju namn och stam från registret och då följer SWB med.
 

Liknande trådar

  • Omröstning
Dressyr Hur ser du på ditt hästeri vad gäller mål? Jag hade en rolig diskussion med en kompis igår om det här med att se saker ”över tid” :D så...
2
Svar
27
· Visningar
3 730
Senast: __sofia__
·
IT & mobiler Jag har funderat flera gånger på vad som påverkar spridning och synlighet på instagram men blir aldrig riktigt klok. Inte för att jag...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
4 771
Senast: cili
·
Tjatter Efter att ha läst tråden "Hjälp, jag har för mycket prylar" som femtioelva köpare/spekulanter har de mest konstiga frågor och klagomål...
Svar
1
· Visningar
921
Senast: Happimess
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
3 830
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp