Vårföräldrar 2016 del 3

Jag har faktiskt HBO Nordic (och dessutom 4 gratismånader på viaplay) men mitt oerhört jobbiga (i-landsproblem) är att på appletv:n så finns inte HBO :rage: och jag är oftast för lat för att köra det genom datorn, heh :angel:

Så Netflix får ta all min ilska lite oförtjänt :D

Däremot är det alldeles fantastiskt att våren börjat komma så smått, jag kan nämligen sitta ute på uteplatsen i solen och läsa! Det räddar mina skitdagar rätt så mycket faktiskt :love:

Snart börjar nästa säsong av outlander på Viaplay, har du inte sett första så gör det!:up:

För övrigt så hör ju vårvädret hur mkt som helst för humöret!! Har suttit ute och druckit te varje dag nu, helt underbart:heart Sedan har jag ju haft lyxen att slippa några jävligare foglossningar och kan gå riktiga långpromenader fortfarande. Så jäkla skönt!!! Sen att jag får sammandragningar det skiter jag i just nu, nu är ju bebis färdigbakad i vilket fall;)
 

Liknande trådar

Övr. Barn Vi fortsätter väl här, då andra tråden nåt över 2000 inlägg. Själv ligger jag bredvid yngsta och väntar på att hon ska somna nån gång.
81 82 83
Svar
1 653
· Visningar
86 020
Juridik & Ekonomi Är otroligt dålig på detta o aldrig sålt eller köpt bostad innan. (en gång bara såklart på nuvarande bostad) Kan ngn reda ut mina...
2
Svar
20
· Visningar
522
Senast: gullviva
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 353
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 786

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Bildtråden
  • Färgtråd III

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp