Vårföräldrar 2016 del 4

sicx

Trådstartare
Förra tråden blev full så vi snackar vidare här tänker jag, klara färdiga KÖR! :D

Klipper in listan också.

Mars
BF 6:e mars, robl, 24 år, 1a & 2a barnet
BF 6:e mars, fia-lisa, 37 år, 2:a barnet
BF 7:e mars, SpanskaLoppan, 1:a barnet
BF 9:e mars, Calazirya, 31 år, 2:a barnet (snittas)
BF 11mars, Cambello, 36 år, 3:e barnet
BF 16 mars, Bexzor, 31 år, 3:e barnet (snittas nån vecka innan)
BF 22 mars, Linduzz, 26år, 3:e barnet.
BF 27 mars, Ray, 2:a barnet
BF 31 mars, leia, 42 år, 3:e barnet

April
BF 4 april Fadeaway 32 år, en son född 2012, dotter född 2014.
BF 7 april, Giovanna, 37 år, en son född 2012, tre missfall
BF 8:e april, Lazy Lady, 34år, 1:a barnet, flicka
BF 15:e april, Silverkatten, 31 år, 1:a barnet
BF 16:e april, Rund, 28 år, 1:a barnet
BF 17:e april, LaMirage, 28 år, 1:a barnet, flicka
BF 24:e april, BubbelA, 28 år, 1:a barnet
BF 26:e april Hanna_90, 25 år, 1:a barnet, pojke

Maj
BF 3:e maj, sicx. 25 år, 1:a barnet
BF 4:e maj, KattenKorven, 31 år, 1:a barnet, flicka
BF 6:e maj, Whirlie, 37 år, 1:a barnet
BF 7:e maj, Akvileja, 32 år, första barnen (tvillingar)
BF 11:e maj, Elisha, 24 år, 2:a barnet
BF 11:e maj, Ottisen, 35 år, 1:a barnet
BF 22:e maj, Sörlatungu, 28 år, 1:a barnet
BF 28:e maj, Magnum, 2:a barnet
BF 28: maj, SummerBreeze, 28 år, 1:a barnet
 
@KattenKorven svintråkigt med snö! Nu är vi ju snart i april, en hel vårmånad har gått då borde det vara förbud på snö! :mad:

Du får ta dig en påsktripp till Skåne så kan du få låna min uteplats, ta med dig påskgodiset ;):p
 
Äsch, det räknas inte när man ska på påsktripp! Då kan man ta sig från punkt A till punkt B utan att det påverkar! ...har jag hört :idea:

Gäller inte den resegarantin endast om man reser medelst kvast? Jag tror inte jag är certifierad, har varken kaffekanna eller svart katt!
 
Jahapp, där fick jag för att jag gottade mej med fint väder. Idag regnar det:cautious:

Sovit noll och nada inatt, bebis har roat sej med att stöka som en galning och borra sej neråt. Helt öm ner i skrutten och det drar långt ut i ljumskarna. (Nu kan det väl sätta fart?!:love::heart)
Sen började hunden spy, så jag är verkligen svinpigg:crazy:
Får nog bli lite förmiddagssovning på soffan idag:up:
 
Andra besöket på förlossningen idag, efter att det plötsligt blev en liten pöl på golvet efter en nysning inne på toaletten. Tyckte dessutom att framförallt ena tvillingen varit väldigt slö under dagen, så jag var rädd att vattnet läckte.

Allt såg bra ut som tur var och båda ungarna mådde bra! Återigen fantastiskt bemötande av alla på förlossningen, känns verkligen tryggt inför skarpt läge. :)
 
Andra besöket på förlossningen idag, efter att det plötsligt blev en liten pöl på golvet efter en nysning inne på toaletten. Tyckte dessutom att framförallt ena tvillingen varit väldigt slö under dagen, så jag var rädd att vattnet läckte.

Allt såg bra ut som tur var och båda ungarna mådde bra! Återigen fantastiskt bemötande av alla på förlossningen, känns verkligen tryggt inför skarpt läge. :)

Skönt att det inte va nåt fel!! Man blir ju livrädd när det inte är som det brukar:eek:
Hade en sån "pöl-incident" före jul, hade precis kommit ur duschen och skulle ta kläder i garderoben och det helt plötsligt rinner längs med benen. Trodde jag hade fått för tidig vattenavgång men det va det inte som tur var, utan det va bara en jäkligt riklig vattnig flytning. (Man e grymt porrig som gravid:meh:)

Idag har det kommit lite mer märkliga småklumpar när vi ändå är inne på ämnet, tror det är slemproppen då det skiljer sej väldigt i utseende mot en vanlig flytning. Bebis har levt rövare hela dagen och trycker sej som ett spett neråt. Magen känns som den ska ramla av kroppen av trycket. Förhoppningsvis kommer det en bebis med påskharen! Men jag får säkert gå över bara för att jag tror det är på gång:D
 

Liknande trådar

Hoppning I natt börjar det! Någon mer som planerar att titta? SVT sänder: Torsdag 6 april 02.05 – 04.30 SVT1/Play. Hoppning 1:a rundan (natt...
Svar
7
· Visningar
1 109
Senast: Badtz Maru
·
Juridik & Ekonomi Några viktiga datum för deklaration för inkomståret 2022 13 februari Sista dagen för att göra en extra skattebetalning om du räknar med...
Svar
7
· Visningar
876
Senast: tornblomma
·
Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
70 657
Trav Imorgon är det dags! :love: Det pratas om att startfältet är det starkaste på länge, så vad tror ni? Vad säger hjärtat? Skall ni se på...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 763
Senast: Karro-Lina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Ni som flyttat långt..
  • Sytråden del 4
  • Burkfisk

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp