Vårföräldrar 2017

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag längtar efter julskinka o lussekatter :o:p mums... Bara snart tre veckor till första advent men jag såg att Konsum säljer helgskinka denna veckan :up:

Dagen har varit tufft. Mycket värk, läkartid på fredag men jag vill inte bli sjukskriven, men det är skitjobbigt ha så ont med, man blir liksom knäpp på riktigt... :banghead:
 
Det känns som om graviditetshormonerna börjar göra sig påminda hos mig nu..=P Kände mig totalt oinspirerad till träning idag så tog bara en skrittur på långa tyglar och lät hästen bestämma vägen, och när vi kommit en bit från stallet börjar jag storböla utan någon egentlig anledning. Så där satt jag och skrittade på en mörk och regnig grusväg med tårar rullande ner för kinderna.. Haha, tur att det var mörkt för jag mötte flera andra ryttare längs vägen.. =P
Kan ju tillägga att jag inte är en särskilt gråtmild person vanligtvis. Hur ska detta sluta? Mardrömmen är ju att börja grina inför en kund på jobbet... ='O
 
Var hos bm idag och fick lyssna på hjärtljud :love: och lite annat fix. Kommer behöva äta järntabletter :cautious: Men ska inte klaga för mår fortfarande bra. Är lite extra lättrörd, t ex klarar jag inte av att se dom som sitter utanför butiker och tigger i kylan och regnet utan att det känns som att hjärtat ska gå sönder :cry: har lagt rätt mycket pengar den här månaden på att köpa fika till dom och rensa plånboken på pengar. Satt också och grät till ett program om nåt korallrev häromdagen för jag kunde bara tänka på att det kanske inte finns några kvar för mina barn att se :(
 
Var nere hos min syster i helgen som var och hälsade på. Hon och hennes man har bestämt sig för att de ska ha barn. Syster är helt galen! Hon har redan börjat samla på sig ett helt lager av bäbiskläder och vagga mm. Jag har inte köpt en enda pryl.. hon gör mig nästan stressad men jag har inte alls känt ett behov eller ens ett sug att böja kolla efter saker än. Kanske kan bero på att jag mått rätt kasst, illamående och nu en förlamande trötthet. Fick jag skulle jag sova mer än de 12 timmar jag nu sover om möjlighet finns.

Tja.. vet inte vad jag vill med det här men... dagens gnäll avklarat :-D
 
Var på daterings ul nu. Jag blev flyttad BAKÅT! Han räknade fram 9+4. Det stämmer ju inte för fem öre med min mens, alls faktiskt. Skit osså...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag har väntat och väntat på att någon ska starta en tråd men det verkar som att jag får fixa det själv :D. Ingen annan som ska ha barn...
12 13 14
Svar
271
· Visningar
19 431
Anläggning Har en relativt liten beteshage till mina hästar på ca 1ha som jag tycker växter riktigt dåligt och jag skulle behöva lägga på någon...
2
Svar
29
· Visningar
1 643
Senast: Blyger
·
Gravid - 1år Hej! Vi har ju inga barn, men många funderingar. Lite spinoff på FL-tråden, hur har ni gjort och hur är det vanligast att göra med...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
3 632
Senast: Badger
·
Gravid - 1år Någon mer som väntar knodd i vinter? Mig: 34 år och väntar mitt första barn, BF 7/12, så är nu i vecka 17+4. Hoppas att det trillar...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
47 541
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp