Bukefalos 28 år!

Vart går gränsen på buke där man blir "utslängd"?

Sv: Vart går gränsen på buke där man blir "utslängd"?

Ska jag anmäla dig? ;)
 
Sv: Vart går gränsen på buke där man blir "utslängd"?

Jag har inte fått ett endaste gult kort. Inga röda kort eller andra varningar! :cry:
Vad gör jag för fel?

Inte särskilt svårt enligt min mening. Vi får se vad som händer nu....
För min del har jag fått kort för jag öppet i en tråd välkommnade en som varit bannad tillbaka, samt skrev något i stil med att jag tyckte banningen var onödig.
Det var regelbrott.
En annan gång nämnde jag ett namn som inte får nämnas här på buke, ifrågasatte detta, eftersom andra har gjort samma,nämnt namnet alltså. Ifrågasättandet var otrevligt beteende.
 
Sv: Vart går gränsen på buke där man blir "utslängd"?

Eftersom vanliga användare endast ser de inlägg som moderatorer och admin låter vara kvar ute på forumet så är det alltid fel att ifrågasätta avstängningar - iaf offentligt. Du vet inte vad som egentligen finns bakom en avstängning. Vill du ifrågasätta en avstängning så PMa admin eller någon moderator så får de ta upp det sinsemellan.

Angående den sista: Det finns speciella skäl till att vi är mycket hårda med vissa namn, och om det är så att inlägg där du nämner namnet raderats medan andra som nämner samma namn finns kvar så föreslår jag att du anmäler de andra inläggen istället för att ifrågasätta moderatorns agerande. Om du vill ifrågasätta en moderators beteende så vänder du dig till admin. Du skriver det aldrig rakt upp och ner i en tråd. Och ja, det finns särskilda skäl till det med.
 
Sv: Vart går gränsen på buke där man blir "utslängd"?

Ska jag anmäla dig? ;)
Tack det var rart av dej :)

Inte särskilt svårt enligt min mening. Vi får se vad som händer nu....
För min del har jag fått kort för jag öppet i en tråd välkommnade en som varit bannad tillbaka, samt skrev något i stil med att jag tyckte banningen var onödig.
Det var regelbrott.
En annan gång nämnde jag ett namn som inte får nämnas här på buke, ifrågasatte detta, eftersom andra har gjort samma,nämnt namnet alltså. Ifrågasättandet var otrevligt beteende.
Jag har varit ganska oense i vissa trådar osv men tydligen lyckats hålla mej till reglerna. (som ibland kan vara lite luddiga och svårt att hålla reda på var gränserna går i dom olika ämnena) :crazy:

Men jag har i alla fall lyckats få några inlägg raderade :rofl:
 
Sv: Vart går gränsen på buke där man blir "utslängd"?

Angående den sista: Det finns speciella skäl till att vi är mycket hårda med vissa namn, och om det är så att inlägg där du nämner namnet raderats medan andra som nämner samma namn finns kvar så föreslår jag att du anmäler de andra inläggen istället för att ifrågasätta moderatorns agerande.

Fast hur ska man veta att just vissa namn absoulut inte får nämnas?
De står ju inte uppradade i forumsreglerna precis?
Logiken till att vissa får nämnas och andra inte kan vara svår att förstå, särskilt som skäl inte nämns.
 
Sv: Vart går gränsen på buke där man blir "utslängd"?

Man får acceptera det moderatorn säger, och hjälpa till och anmäla andra ställen där namnet används istället för att ifrågasätta.
 
Sv: Vart går gränsen på buke där man blir "utslängd"?

Jag blir helt förbryllad och ledsen att en användare här på buke tillåts hålla på, skapa trådar osv, utan att bli bannad. Jag är ganska säker på att jag blir bannad efter mina inlägg idag, men det står jag för isf. Hon fick verkligen droppen att rinna över, och fick mig att må sjukt dåligt genom sina inlägg. Hon tillåts kritisera folk öppet, tillochmed starta trådar där hon beskriver hur hon klankat ner på andra!

Jag blir ledsen över hur buke utvecklar sig, det är inte bara jag som reagerar på denne användaren, utan ganska många. Trots detta får hon fortsätta.

Tillbaka till högstadiet fast på buke.. hjälp. :crazy:
 
Sv: Vart går gränsen på buke där man blir "utslängd"?

Använd då
report.gif
:idea:
 
Sv: Vart går gränsen på buke där man blir "utslängd"?

Om man anser att man inte får rätt respons från en moderator kan man höra av sig till mig. Tänk dock på att moderatorerna inte sitter här dygnet runt. Det kan dröja lite, det bör man ha viss förståelse för.

Om samma moderator inte verkar göra något vid flera tillfällen bör/skall man höra av sig till mig så att jag får kolla upp det.

Tidigare avstängda användare har betydligt lättare att bli avstängda igen. Om man själv gör liknande påhopp som de man fått av en användare får man dock räkna med att åtgärden från mig eller moderatorn mildras eller uteblir.
 
Sv: Vart går gränsen på buke där man blir "utslängd"?

*raderat* var blind hittade de jag undrade över
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Sensommaren har inte riktigt varit som jag hoppats. Ingenting har blivit riktigt bra, men var väl inte så många grejer som hänt än...
Svar
2
· Visningar
865
Senast: Bison
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
165
· Visningar
20 377
Relationer För min mentala hälsas skull så söker jag objektiva tolkningar kring det nyligen utbrutna WW3 mellan mig och min karl. Konflikten...
19 20 21
Svar
410
· Visningar
38 568
L
  • Artikel
Dagbok Trigger varning om att göra dumma saker mot sigsjälv och sånt Vill skriva en ny dagboks tråd om dethär för jag vill fråga en sak som...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 737
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Optimala foderrutiner?
  • Vilken ras passar mig?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp