Vart hittar man hundutställningar och lydnads kurser?

J

Jeja85

Jag ska köpa en Welsh springer spaniel nästa år då undrar jag vart man hittar vart utställningar är runt om i landet om de finns någon sida för de och lika dant med lydnads kurser är tack sam för svar :rofl:
 
Sv: Vart hittar man hundutställningar och lydnads kurser?

På Skk ( Svenska kennelklubben) hemsida har du deras utställningar. På Wssk (Welshklubben) hemsida finns deras tävlingar och på Ssrk (spaniel och retriverklubben) hemsida finns deras tävlingar. Detta är bara några av alla klubbar som arrangerar utställningar.
 
Sv: Vart hittar man hundutställningar och lydnads kurser?

lydnad finns på Kinda brukshundsklubb om du vill ha något i närheten. Annars så finns det på Åtvidabergs hundklubb. Bägge finns på nätet bara att söka.

Sen finns ju säkert bra o duktiga privata tränare i området.
 
Sv: Vart hittar man hundutställningar och lydnads kurser?

Tack för svaret de hjälpte mig massor :bow:
 
Sv: Vart hittar man hundutställningar och lydnads kurser?

Tack för svaren. Nu vet jag vart jag ska vända mig till tack ännu en gång för hjälpen :bow:
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
9 252
Senast: Hedinn
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 534
Senast: Roheryn
·
Relationer Jag går och funderar och undrar lite om det finns roliga solskenshistorier om relationer som återuppstått? Jag har tex ett ex sen...
2
Svar
22
· Visningar
1 961
Senast: lingonben
·
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 936
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp