Bukefalos 28 år!

Vart tog den vägen?

J

JohannaN

För ett tag sen så postade jag en tråd om vad man kan tänkas göra när man firar ett år. Å nu när jag skulle gå tillbaka och läsa vad som stod så är den borta! :eek:
Jag gick in på mina trådar men den var som bortblåst som om jag aldrig skrivit den. Alla andra gamla trådar jag skrivit finn ju kvar :p

Nån som vet vad som kan ha hänt?
 
Sv: Vart tog den vägen?

På snackforumen raderas alla inaktiva trådar automatiskt efter 14 dagar... Det är troligtvis vad som hänt. ;)
 
Sv: Vart tog den vägen?

Hmm men varför försvinner inte dom andra trådarna då? :angel:
 
Sv: Vart tog den vägen?

För att de inte ligger på snackforumen (U, ÄU, S, gnägg? och lek & tjatter) kanske? ;)
 
Sv: Vart tog den vägen?

Jaha! :p Hehe okey då förstår jag!
 

Liknande trådar

Relationer Idag är det 10 år sedan. 10 år sedan jag fick ovärderlig hjälp och stöttning härifrån. 10 år sedan jag blev "fri". 10 år sedan livet...
Svar
1
· Visningar
1 326
Senast: tanten
·
Skola & Jobb Hej, jag har varit arbetslös nu ett bra tag och känner mig värdelös som aldrig får nåt riktigt jobb. För 3 år sen läste ja till...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
5 631
Senast: escodobe
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 402
Senast: jemeni
·
  • Artikel
Dagbok TW: Vikt, självhjälp, klyschor, detaljrikedom Det har hänt flera gånger på kort tid att jag har skrivit ett inlägg på Bukefalos och...
2
Svar
27
· Visningar
3 035
Senast: Yeah but
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp