Vatten i benen?!

Sv: Vatten i benen?!

Du har ingen annanstans att ta vägen? Du skulle gärna få komma hit, men här är det två små huliganer som håller låda konstant istället... *kram*

Awwe så gulligt!
Jag trotsade min BM och åkte till Göteborg och spenderar lite tid med min syster och hennes 3 åring. Så idag har jag blivit omhändertagen av en liten batting vid namn Atakan. Han hämtar vatten och allt, och jag har inte behövt be om det! Underbara lilla pojk, fast när jag åker hem igen så är det två månader till nästa gång jag får träffa honom :cry:
 
Sv: Vatten i benen?!

Haha, you bet!

Så snart jag kommer hem igen så knackar jag på din dörr!
Försökte övertala mor min att jag skulle få sova i deras säng (som också åker upp och ner) men fick ett rakt nej :D

Försöka går ju alltid?
 
Sv: Vatten i benen?!

Om du har tillgång till fax så brukar det gå att faxa till BM-mottaginingen så de ringer upp.


Gira :banana:

Det har jag ju.. :crazy:
Att jag inte har tänkt på det.. :confused:

Stackarna, nu kommer jag faxa dem hela tiden!

f.ö
Jag är lika svullen, om inte mer. Har huvudvärk när jag står, går, stitter och ligger.
Det känns som om att pulsen har gått ner, men den rusar när jag anstränger mig. Men intar jag ryggläge så fungerar allt tipp topp nästan.

Kommer slappna av detta tills jag kommer hem nu, åter hemma på tisdag, ultraljud nr 2 är på onsdag och möte med BM veckan därpå. Då blir det nya tester samt att jag skall ta mig iväg på flera blodprov så snart som möjligt!

/A
 
Senast ändrad:
Sv: Vatten i benen?!

Haha, you bet!

Så snart jag kommer hem igen så knackar jag på din dörr!
Försökte övertala mor min att jag skulle få sova i deras säng (som också åker upp och ner) men fick ett rakt nej :D

Försöka går ju alltid?

Du är så välkommen så. Vi har en bekväm baden-baden på vår stora balkong oxå ;) Där ute kan man göra det bekvämt för sig hela sommaren :D
Passa på i helgerna, då kan du låna säng från 06 till 18 när sambon jobbar :angel: ;)
 
Sv: Vatten i benen?!

Du får övertala Prosit att ta med dig hit! tis, ons och torsdagar är det relativt lugnt hemma dagtid, då är huliganerna på dagis! ;)
Att åka till Göteborg är härligt och det är skönt att få umgås med de nära.
Men jag känner mig fortfarande lite orolig för din skulle och jag hoppas att du kan ta det lugnt!
 
Sv: Vatten i benen?!

Du får övertala Prosit att ta med dig hit! tis, ons och torsdagar är det relativt lugnt hemma dagtid, då är huliganerna på dagis! ;)
Att åka till Göteborg är härligt och det är skönt att få umgås med de nära.
Men jag känner mig fortfarande lite orolig för din skulle och jag hoppas att du kan ta det lugnt!

Jag är ju inte så svårövertalad, så om Snirpan vill så får hon gärna åka med. Så kan vi koppla av lite i din trädgård :love:

Nu tycker jag att Snirpan ska försöka vila så mycket som möjligt, o ha benen uppe från golvet.
 
Sv: Vatten i benen?!

Du får övertala Prosit att ta med dig hit! tis, ons och torsdagar är det relativt lugnt hemma dagtid, då är huliganerna på dagis! ;)
Att åka till Göteborg är härligt och det är skönt att få umgås med de nära.
Men jag känner mig fortfarande lite orolig för din skulle och jag hoppas att du kan ta det lugnt!

Och Ainasoja!!!!
Ett tips är att jag gillar kaffe, det gör ainasoja och prosit också! :angel:

Jag är helt slut måste jag få säga, älskar min systerson över allt annat i världen, men phu, en treåring vill jag inte ha samtidigt som min nästa (om det blir någon) graviditet.
 
Sv: Vatten i benen?!

Du är så välkommen så. Vi har en bekväm baden-baden på vår stora balkong oxå ;) Där ute kan man göra det bekvämt för sig hela sommaren :D
Passa på i helgerna, då kan du låna säng från 06 till 18 när sambon jobbar :angel: ;)

Åhå!
Underbart, du fick dig just en inneboende dagtid hela sommaren om jag blir sjukskriven!

/A - som mår så mycket bättre nu trots oerhörd trötthet.
 
Sv: Vatten i benen?!

Klart Ainasoja ska ha kaffe oxå :D Vi är kaffetunnor allesammans, Snurrfian med ;)

Jag har inget emot sällskap :D
 
Sv: Vatten i benen?!

Skulle jag vara en kaffetunna? :angel: säg bara till så kan jag baka en rabarber paj tills ni kommer!

Nam nam :d
Jag vill oxå göra sån, men jag måste hitta ett recept som inte innehåller så mycket smör först. Rabarber har vi så det svämmar över, o man vill ju ta dem innan de blir träiga...

IrpaSnirpa, hur mår du nu? Är det nåt bättre?
 
Sv: Vatten i benen?!

:) Tack, tack!

Men jag ska väl bli av med den här halsflussen först.

Ja tack *gör korstecken med fingrarna* :o

;) Det är nog roligast för dig om du inte har ont när du kommer. Smittas lär du väl inte göra när du käkar pc ändå, men för din egen skull. :)

Snurris, det ser ut att bli en sommarfika i din trädgård då! :d
 
Sv: Vatten i benen?!

IrpaSnirpa, hur mår du nu? Är det nåt bättre?

Både ja och nej!

Först och främst så har jag varit på ultraljud idag, bebisen växer som den skall, så nu är jag lugnare på den punkten, det är fortfarande BF samma dag, dvs den 20 oktober. Känns mycket bra. Vi såg ett litet hjärta, och en liten magsäck då bebisen svalde fostervatten (jag tänker inte pussa på den sen :angel: ;) )

Jag är nu mer övertygad om att det är en liten Saga jag har i magen, min syster sa "Bär man en pojke blir man vacker som gravid, bär man en flicka får flickan all skönhet". Undra vad hon menade med det, att jag är ful? :rofl:

När jag kom hem kom huvudvärken tillbaka, och fötterna är redan svullna igen, nu börjar jag fundera på om det inte har med den här jävla skadade lägenheten att göra..

Jag grinar för allt, min sambo är dum. Jag vill inte sluta röka längre!
 
Sv: Vatten i benen?!

Jag tror att det bästa är att berätta så mycket som möjligt för barnmorskan om problem som finns i familj och släkt.
 
Sv: Vatten i benen?!

Jag tänkte på en sak, borde jag ha nämnt till min BM att min sambo har skolios?

Nja jag tror inte att det är så väsentligt just under graviditen, men du kan ju nämna det nästa gång. De brukar mer oroa sig för din släkts sjukdomar... ;)

Som sagt, du är välkommen hit när du vill! :)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 533
Senast: Mabuse
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 005
Senast: Sasse
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 627
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 715

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Diarré
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp