Bukefalos 28 år!

"vattenstämpla" bilder

Sv: "vattenstämpla" bilder

Eftersom jag läst Enyas trådar på förälder, så vet jag att det finns anledning till det...
 
Sv: "vattenstämpla" bilder

ursäkta... men fan va snålt mot barnens farmor.

Tycker du? Ja det tycker jag med. Men så är det ju så att hon är snål tillbaka och beter sig allmänt girigt själv. Precis som sin son.

Och jag lovar och svär, hon har råd att fixa foton själv. Hon har betydligt mycket mer pengar än vad jag slavar för. Dessutom, från början erbjöd jag foton mot att jag fick foton som DE har tagit. Inte ett enda har dykt upp...

I fredags var jag hos henne med Elins pappa och visade fotona som tagits på henne genom dagis, fotopaketet som pappan köpte hade jag med mig. Då roffar hon åt sig hälften av paketet och lämnar de minsta fotona kvar. Med orden " du sätter ändå inte in dem i ram". Ett paket med foton som han faktiskt betalt för. Och med orden att jag måste ge henne foton på tösen, ett per månad så att man kan "följa" henne.

Så jag är snål och vägrar ge henne några mängder och inget annat än foton med min stämpel på. Vad vinner jag på att vara snäll mot henne? Jag har över 2000 foton på tösen och har "råd" att dela med mig av dem, vilket jag också gör, men INTE till henne eller hennes son.
 
Sv: "vattenstämpla" bilder

ok! Då tar jag tillbaka det jag skrev och ber om ursäkt!!!!

Men.. håll med om att nivån inte är allt för hög... inte från farmorns sida heller! Fast jag förstår varför du gör som du gör nu!! :)
 
Sv: "vattenstämpla" bilder

hejsan hur gjorde du vattenstämplarna i gimp? jag hittar det inte ? snälla hjälp!!!
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 328
Samhälle Jag blev utsatt för en våldtäkt för två år sedan, anmälde det inte efteråt då jag mådde för dåligt. Men nu har jag bearbetat det mycket...
Svar
3
· Visningar
961
Senast: DenDär
·
Fritid Dottern tycker om målarböcker, och har kommit fram till att hon trivs bäst med tuschpennor. Just nu ritar hon mest med pennor som är...
Svar
16
· Visningar
1 459
Senast: monster1
·
Tjatter Wohooo! Äntligen är sommaren slut och vi får gå tillbaka till skolan! Alla antagningsbesked har skickats ut och ett gäng förväntansfulla...
52 53 54
Svar
1 066
· Visningar
25 563

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp