Bukefalos 28 år!

"vattenstämpla" bilder

Sv: "vattenstämpla" bilder

Eftersom jag läst Enyas trådar på förälder, så vet jag att det finns anledning till det...
 
Sv: "vattenstämpla" bilder

ursäkta... men fan va snålt mot barnens farmor.

Tycker du? Ja det tycker jag med. Men så är det ju så att hon är snål tillbaka och beter sig allmänt girigt själv. Precis som sin son.

Och jag lovar och svär, hon har råd att fixa foton själv. Hon har betydligt mycket mer pengar än vad jag slavar för. Dessutom, från början erbjöd jag foton mot att jag fick foton som DE har tagit. Inte ett enda har dykt upp...

I fredags var jag hos henne med Elins pappa och visade fotona som tagits på henne genom dagis, fotopaketet som pappan köpte hade jag med mig. Då roffar hon åt sig hälften av paketet och lämnar de minsta fotona kvar. Med orden " du sätter ändå inte in dem i ram". Ett paket med foton som han faktiskt betalt för. Och med orden att jag måste ge henne foton på tösen, ett per månad så att man kan "följa" henne.

Så jag är snål och vägrar ge henne några mängder och inget annat än foton med min stämpel på. Vad vinner jag på att vara snäll mot henne? Jag har över 2000 foton på tösen och har "råd" att dela med mig av dem, vilket jag också gör, men INTE till henne eller hennes son.
 
Sv: "vattenstämpla" bilder

ok! Då tar jag tillbaka det jag skrev och ber om ursäkt!!!!

Men.. håll med om att nivån inte är allt för hög... inte från farmorns sida heller! Fast jag förstår varför du gör som du gör nu!! :)
 
Sv: "vattenstämpla" bilder

hejsan hur gjorde du vattenstämplarna i gimp? jag hittar det inte ? snälla hjälp!!!
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
344
Senast: Myrten
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 773
Senast: MML
·
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
875
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 576

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp