Bukefalos 28 år!

Veckans utmaning!

Sv: Veckans utmaning!

Jag tänkte lägga upp två filmer som exempel på veckans utmaning.

Den första som inte är så svår, backa
http://www.youtube.com/watch?v=_4lpRpLROeY

Den andra är lite svårare, hoppa upp på ryggen. Målet är att jag ska kunna stå upp och han ska hoppa upp. Men det är i ett lägre stadie än så länge
http://www.youtube.com/watch?v=CJ8S5oIRTqU

Hoppas ni ger det ett försök!


Backa ska jag försöka mig på med Limbo! Zipper kan redan klockrent.

Hoppa upp på ryggen struntar jag nog i.. Inte så skönt att ha 40kg klump upp på ryggen ;) Hoppa upp med tassarna kan de redan.
 
Sv: Veckans utmaning!

"Matte, måste du ha en strumpa som sitter så hårt"

Duktig vovve :bow:

Haha ja det ska ju var lite svårt ;) Sen hade han nog önskat att jag gjort det på en matta där han inte gled så mycket, men han kämpade på bra min lilla godig:D
 
Sv: Veckans utmaning!

Hihi va söt, och duktig såklart!

Jag har så sjukt mycke uppgifter i utbildningen just nu så hundarna används enbart till dem, men när det lugnat ner sig så tar vi oss an fler utmaningar igen. :)
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 618
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 298
Senast: __sofia__
·
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 646
Senast: Tofs
·
  • Artikel
Dagbok Då är det alltså dags att försöka lära sig skriva ett nytt år. Det brukar ta ett tag för mig innan det sitter i huvudet, och jag kommer...
Svar
0
· Visningar
765
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Sulöm häst - tips
  • Ridstrumpor!
  • INK

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp