Bukefalos 28 år!

Veckans utmaning!

Sv: Veckans utmaning!

Tack!

Jag har även fått henne att utföra samma beteende åt motsatt håll med annat kommando, så nu jäklar drar hon på dem också. men hälen är lite ivägen förståss.:D
 
Sv: Veckans utmaning!

KL


Zipper visar upp veckans utmaning!
HAn har inte riktigt förstått att sockan ska av direkt, han tar det mer som.. en tandtarget eller något :D Men han drar till slut!
 
Sv: Veckans utmaning!

Gud så sött. När jag såg alla bubblande hundar åkte jag direkt till närmsta djuraffär och köpte en stor godispåse och en klicker. Här jävlar ska det bubblas!
Får se hur det går för lille Hugo, 8 månader
 
Sv: Veckans utmaning!

Halvt kl

Några tips på hur ni lärde hundarna städa? Känns som något jag skulle ha stor nytta av att lära Sigge! (istället som nu, jag plockar in leksakerna i lådan och i samma takt tar han ut de och lägger de 20 cm utanför).
 
Sv: Veckans utmaning!

Duktigt! :)

Malin87: Gulligt med tassen :D och så försiktigt han använder tassen. Han tycker nog det är lite konstigt :p
 
Sv: Veckans utmaning!

Puttar upp tråden. Vore kul md lite nya utmaningar.

Jag har filmat när min hund hjälper till att dra av strumpa som var en utmaning för ett tag sedan:
http://s147.photobucket.com/albums/r285/japp_lc/?action=view&current=MOV01773.flv


Sen har jag en ny utmaning som går ut på att urtskilja saker. Lägg någon sak bland hundens leksaker och lär hunden att hämta saken på kommano utan att ta någon utav sina leksaker. Jag la en sko bredvid hans rosa favoritleksak som han gärna först vill ta. (lite mörk film)

http://s147.photobucket.com/albums/r285/japp_lc/?action=view&current=MOV01790.flv
 
Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 382
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 247
Senast: __sofia__
·
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 630
Senast: Tofs
·
  • Artikel
Dagbok Då är det alltså dags att försöka lära sig skriva ett nytt år. Det brukar ta ett tag för mig innan det sitter i huvudet, och jag kommer...
Svar
0
· Visningar
760
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp