Bukefalos 28 år!

Veckans utmaning!

Sv: Veckans utmaning!

Vad duktiga och snabba alla är!

Hakan i backen!
http://www.youtube.com/watch?v=JQ33NkDdTKw

Världens bästa trix enligt lat-bläsen, man behöver ju bara ligga ner å lata sej å bli matad med godis! :idea:

Fast hon vill hemskt gärna lägga hakan på tassarna istället, vad tror ni om det ur platsliggnings-synpunkt? Spelar det nån roll? det kanske är bättre tom. om det typ är blött ute så är det ju skönare att vila hakan mot tassen istället för blöt mark och då är det ju mindre chans att hon misslyckas.
 
Sv: Veckans utmaning!

Åh, underbar boxer! :love: Haha, ja det såg ut som det blev lite blött ja. :D
Hihi ja det är hon :love: Tack
Det blir en mindre sjö på golvet när vi tränade in det kan jag säga, fick ha en stor kanna vatten bredvid när vi träna för hon tömmde skålen på vatten så fort att annars fick jag springa till kranen och fylla på stup i ett... men ehm, golven blir ju rena iaf :idea:
 
Sv: Veckans utmaning!

HON BUBBLAR! :love:
Jag måste bara få de på film och lyckas lägga in det på datorn.

Tass target och städa filmade jag i går, men har inte lyckats fått det till datorn än :( För de räknas väl även om hon sätter hela sig i lådan?
 
Sv: Veckans utmaning!

Hunden måste ju gå och lägga leksaken själv i lådan när den städar, ;)

Ska testa det på min hund imorgon, skulle han behöva lära sig för han är expert på att dra fram alla sina leksaker och lägga dem på mattan
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Veckans utmaning!

Om du läser så ser du att det är under inlärning. Dvs jag ställde ner en back, en leksak, tog fram lite godis och började filma.
 
Sv: Veckans utmaning!

Om du läser så ser du att det är under inlärning. Dvs jag ställde ner en back, en leksak, tog fram lite godis och började filma.

Jag förstod det, det var ett skämt därav gubben efter. Absolut inget illa menat, tycker han var duktig. Jag syftade enbart på filmen som jag såg.
 
Sv: Veckans utmaning!

Haha, jag kan ställa upp med ett antal flyttlådor också!

Duktiga hundar ni har...
 
Sv: Veckans utmaning!

Okej nu antar vi den här tråden också! Bättre sent än aldrig ;).

Då ska vi se..

Bubbla och tasstarget kan damen redan. Nostarget kan vi lite halvt.
Städa vill jag inte göra någonting med nu för vi håller på med ett litet större projket på den punkten ;).

Men då har vi ju gäspa och hakan i marken att sysselsätta os med iaf :). Haha, det här kommer lätt kunna ge mig en massa gråa hår..
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 630
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 298
Senast: __sofia__
·
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 646
Senast: Tofs
·
  • Artikel
Dagbok Då är det alltså dags att försöka lära sig skriva ett nytt år. Det brukar ta ett tag för mig innan det sitter i huvudet, och jag kommer...
Svar
0
· Visningar
765
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp