Vem är hästen efter? (Gissningslek)

D

dolphinsmile

Nu är det dags för en sån här igen tycker jag.
Reglerna är enkla, en bild på en häst läggs ut (gärna så alla tecken syns) och så är det fritt att gissa vem pappan är. Den som gissar rätt får lägga ut ny bild. Ledtrådar skall ges om ingen kommer på rätt svar!

Jag börjar:

bjrt.jpg
 
Sv: Vem är hästen efter? (Gissningslek)

Jag säger Alf Palema (med risk för att bli utskrattad) ;)
Det kan ju vara vilken hingst som helst... hur många avelsverksamma hingstar finns det egentligen som lämnar brunahästar med vita kotor...!? *ler*
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vem är hästen efter? (Gissningslek)

Tyvärr har ni fel allihop..

Lite ledtrådar.. Hingsten ifråga är född 92. Tre avkommor har tjänat över miljonen (ej denna på bilden:p)

Hon påminner lite om pappan i typen.
 
Sv: Vem är hästen efter? (Gissningslek)

Näpp..

Han är i övrigt USA-född och främsta avkomman är lite omskriven just nu..
 
Sv: Vem är hästen efter? (Gissningslek)

*kl*
Kan du inte ge fler ledtrådar eller begynnelsebokstaven i hingstens namn!?
 

Liknande trådar

Anläggning Har en relativt liten beteshage till mina hästar på ca 1ha som jag tycker växter riktigt dåligt och jag skulle behöva lägga på någon...
2
Svar
29
· Visningar
1 642
Senast: Blyger
·
Dressyr Det är ganska få topphästar som går ute i stora hagar med kompisar. De finns absolut men är verkligen inte vanligt. Är inte helt med på...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 481
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 887
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 763
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp