vem köper en ponny för 100 000?

Sv: vem köper en ponny för 100 000?

Fy på dig fy :mad:!! Din son hade kunnat bli nått inom friidrott istället!! Förstöra andras liv sådär :(...







;)
:laugh: Han åkte utför några år oxå, då bodde han hos vänner som arbetade på Branäs, den ene var chefskock o den andre säkerhetschef i pisterna, o hjälpte till med utrustning, o visst ja, vi hade en halvblodstravare på foder i några år, han ville inte rida på vår fjording när han var ute med dom andra bonnungarna. Han var en fena på traktorer mm samt handmjölkning av både kor o får. Det enda han med säkerhet visste var att han inte ville bli bonde när han blev stor.
:angel:

Ja han blev verkligen curlad!
 
Sv: vem köper en ponny för 100 000?

Vilken härlig bild. Väldigt inspirerande, hade gärna sett henne rida också.

<snip>

Appropa bilden pa tjejen utan armar, googla pa Bettina Eistel para olympian.

Eller angaende angagemang och att satsa googla pa Donna Ponessa para olympic equestrian. Hon har MS och ar forlamad fram brostbenet ner men tillhor USA's team i London.:laugh:

Helt fantastiska manniskor och jag kanner mig verkligen inspirerad.
 

Liknande trådar

Utrustning Jag har bestämt mig för att köpa en transport. Det stressar mig lite att vara beroende av att låna/hyra.. Har lite funderingar kring...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 346
Senast: Mimmimamma
·
Relationer Kära kloka bukemaffia, hjälp! Jag funderar mkt på det här, men kan inte prata med ngn annan än min man med hänsyn till de inblandade. Så...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 936
Senast: fejko
·
Juridik & Ekonomi Jag har funderat på en sak, jag vet att pengar är ett väldigt laddat och känsligt ämne men undrar var gränsen går för att räknas som rik...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
10 730
Senast: avslutat medlemskap
·
Hästmänniskan Jag blir mer och mer säker på att jag vill ta upp hästeriet igen. Jag sålde min häst 2010 och har sedan dess mer eller mindre varit helt...
2
Svar
30
· Visningar
3 661
Senast: Sporthorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp