Bukefalos 28 år!

Vem vill ni dejta?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vem vill ni dejta?

hmmm, undra om man vågar svara på denna fråga:angel:
Silverfalk: jobbar du hos malmborgs?? ja gjorde de förrut:)

Klart du vågar :D
Yepp, för att besvara din fråga. En gång i veckan och så lite på loven :smirk:
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Sofie: nu tycker jag du ska va tyst:P
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vem vill ni dejta?

hmmm, Jadu Sofie, ja vet ett å annat om dej oxå, glöm int de:angel: hihi.
Ja gillar supercassies ideér om vad som e hett;)
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vem vill ni dejta?

Jaha ok;)
när började du där?? tror aldrig jag mötte dej...men jag kan lida av tillfällig sinnesförvirring oxå:angel:
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Haha, om du får den reaktionen för att ngn tycker Ivan är snygg så
skulle du väl svimmat om du varit mig och hört två pers diskutera hur
snygg PA Gråberg är :rofl: :rofl:

Pa?! Hahaha. Du måste skämta? :d


Milou: tss... Du skulle bara våga. :)
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Pa?! Hahaha. Du måste skämta? :d


Milou: tss... Du skulle bara våga. :)

Nepp, jag trodde jag skulle dö av skratt, elak som jag är mot honom :devil:
Men det var inte jag som försökte köra över honom

Galoppmilou - Jag började i vinter efter mycket gratisjobb på loven.
Praoade där med min kompis hösten 2005, du kanske mötte mig då?
 
Sv: Vem vill ni dejta?

*kl*

Intressanta diskussioner! ;) Men jag tror inte jag har något bidrag... :p

Hmm fast där är en dansk lärling som ser rätt bra ut! :angel:
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Ok, är det någon som har nånting att berätta om Ivan Lopez? Det står inget om honom nånstans!!
Vem vill Galoppsofie och GaloppMilou dejta?! Kom igen nu, ut med det nu!
Vad är det för fel på P-A Gråberg? Tycker att han verkar helt ok och han ser inte så tokig ut!
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Ok, är det någon som har nånting att berätta om Ivan Lopez? Det står inget om honom nånstans!!
Vem vill Galoppsofie och GaloppMilou dejta?! Kom igen nu, ut med det nu!
Vad är det för fel på P-A Gråberg? Tycker att han verkar helt ok och han ser inte så tokig ut!

Maila Sofia på isolaracing, hon lär redan ha en mall med info o bilder på Ivan, eftersom han har en så stor fanclub ;)

"felet" eller jag anledning nr 1 till att du kanske inte ska dejta p-a är väl att han är gift och har barn möjligen? :p
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Äntligen en riktigt intressant tråd:d

Mina gamla dejter sitter väl på ålderdomshemmet nu men det är kul att läsa om dom nya. En som jag tycker verkar mysig är Daniel som kör transport åt Peter Jardby. Vet ni vem han är? Han verkar populär också enligt det skvaller jag har hört!

Har själv alltid tyckt att jockeysar är lite för klent byggda. Ta PA till exempel, honom kan man ju lätt tappa bort om man inte aktar sig! Fast han tillhör fåtalet som inte min Sune har tappat bort förstås.....

Usch, jag är en ful tant ;)
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Maila Sofia på isolaracing, hon lär redan ha en mall med info o bilder på Ivan, eftersom han har en så stor fanclub ;)

"felet" eller jag anledning nr 1 till att du kanske inte ska dejta p-a är väl att han är gift och har barn möjligen? :p

Haha, vad är det för en "fanclub" han har? xD
Jag visste inte om att han hade börjat där när jag hjälpte till på loven och så fort jag kom innanför stalldörren sa Gary: Oh, another girl to the Ivan Lopez-fanclub!
Jag (ngt förvånad): Ivan who?
:rofl:

Låter kanske inte så kul men det var det :D
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Äntligen en riktigt intressant tråd:d



Har själv alltid tyckt att jockeysar är lite för klent byggda. Ta PA till exempel, honom kan man ju lätt tappa bort om man inte aktar sig! Fast han tillhör fåtalet som inte min Sune har tappat bort förstås.....

Usch, jag är en ful tant ;)


:rofl: :rofl: :bow: :bow:

du är så roolig ;)
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Haha, vad är det för en "fanclub" han har? xD
Jag visste inte om att han hade börjat där när jag hjälpte till på loven och så fort jag kom innanför stalldörren sa Gary: Oh, another girl to the Ivan Lopez-fanclub!
Jag (ngt förvånad): Ivan who?
:rofl:

Låter kanske inte så kul men det var det :D

Haha nej, inte som att det finns en officiell fanclub... men det skriver tydligen folk var o varannan dag till sofia o ber om bilder o info...

Gary e bland de roligaste :bump: :rofl:
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Äntligen en riktigt intressant tråd:d

Mina gamla dejter sitter väl på ålderdomshemmet nu men det är kul att läsa om dom nya. En som jag tycker verkar mysig är Daniel som kör transport åt Peter Jardby. Vet ni vem han är? Han verkar populär också enligt det skvaller jag har hört!

Har själv alltid tyckt att jockeysar är lite för klent byggda. Ta PA till exempel, honom kan man ju lätt tappa bort om man inte aktar sig! Fast han tillhör fåtalet som inte min Sune har tappat bort förstås.....

Usch, jag är en ful tant ;)

Och mina har flytt landet:devil:
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Maila Sofia på isolaracing, hon lär redan ha en mall med info o bilder på Ivan, eftersom han har en så stor fanclub ;)

"felet" eller jag anledning nr 1 till att du kanske inte ska dejta p-a är väl att han är gift och har barn möjligen? :p

Ja, jag har fått veta att P-A är gift och har barn, så jag skulle aldrig äns tänka på honom på det sättet. Men det är ändå kul att diskutera vem man skulle vilja dejta. Ska nog höra av mig till Sofia och anmäla mig in i fanklubben. Tror ni att man får typ autografer och shyssta bilder då?;)
Ochkanske kunna vinna en personlig träff;)
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Ja, jag har fått veta att P-A är gift och har barn, så jag skulle aldrig äns tänka på honom på det sättet. Men det är ändå kul att diskutera vem man skulle vilja dejta. Ska nog höra av mig till Sofia och anmäla mig in i fanklubben. Tror ni att man får typ autografer och shyssta bilder då?;)
Ochkanske kunna vinna en personlig träff;)

Mahahaha, snälla KAN du inte föreslå sofia att ha en tävling på isola där man kan vinna signerade foton ( olika vågade beroende på vilken placering man får) och en Dejt mad Ivan. Ni kommer gå ut o äta tapas innan du vet ordet av :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 566
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 293
  • Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
1 952
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 631
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp