Bukefalos 28 år!

Vem vill ni dejta?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vem vill ni dejta?

Dom man tittade på sin tid, ja dom sitter förmodligen snart på hemmet, den enda jag vet som är kvar det är Wiking.
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Ja, Mats, nu är det så här, att har man dejtad Calle engång i tiden, har man ju redan peakat:) .... och se´n är tjejorna runt om i stallerne så klena nu för tiden.... kanske med undantag av Mimmi, som har en vettig längd:bow: .... och Sissi, för den saks skuld.
Se´n undrar jag varför PA får ta så mycket stryk ? Även om han också bara är en tvärhand hög, är han en riktigt trevlig kille. Tjejorna kan väl inte bara titta till utseendet; du är allafall spoken for:devil:
Ps: Synd att det inte blev anmälningar d.8/2

En dag ska jag räkna ut hur nicket "Creetown" kom till...

Vem är Calle?

Och ang längd: Jag trodde att själva grejen med galopptjejer var behändig storlek i kombination med vikingstyrka.

Jockey-girls är sportens stora och helt outnyttjade marketingfördel.

Kolla vad travet har att erbjuda, och inse sedan att galoppens tid kommer:

1.710_arniesomolli070203.jpg
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Var det du som jobbade hos Criquette? När jag var i Paris senast - när Peintre Celebre vann Arcen - var jag där och hälsade på och då fanns det fortfarande kvar killar som jobbade hos Alec när jag var där i tidernas begynnelse.

Ingen dejtbar, utom möjligtvis vår Travelling Head Lad Jean-Pierre (tror jag att heter, eller Jean-Paul eller nåt annat Jean-??) han var både trevlig och söt och satt i alla fall inte på hemmet för 10 år sedan:)

jo de va jag:D Alec who? Jag lyckades hitta en del söta, men när man började tänka och uppföra sig som dem kände jag att det var dags att komma hem snabbt igen:crazy:
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Dom man tittade på sin tid, ja dom sitter förmodligen snart på hemmet, den enda jag vet som är kvar det är Wiking.
Ååå, aldrig tagit dig en titt vid täbys traktortält? *ironisk*

Ninni! Dra ditt strå till stacken för att rädda hindersporten och Ströms och klimatet och ja, du vet, allt! Köp lotter och vinn en dejt med Rein! :devil:
Klart att jag gör *seriös* köper två! Jag rådiggar Rein, han är ju jätte trevlig, trotts att han bor i Skåne. :devil:

OMG. är du seriös? Har du allvarligt meilat Sofia? :eek:
Herregud, han kommer väl flytta tillbaka till Spanien i rödaste rappet som ni håller på :rofl:
Hahah, har du ingen aning om hur 23åriga pojkar tänker? Han lär ju må som fisken i vattnet!!! :)
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Har inte fått något svar från Sofia än:mad:
Kan inte fler mejla henne så att det händer nåt:)
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Haha, fett kul om Malmborgs-stallet visste :rofl:
Haha, hur går ryktet då ;) ?

Well, det går väll typ såhär.
"Folk tycker Ivan är snygg och vill dejta honom. Hon på Isola borde ha en tävling där man kan vinna en dejt med Ivan".

I korthet går det väll så. :d
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Ja kan bara hålla me sofie: Ni ska veta va ryktet sprids snabbt på stallbacken:angel: *oskyldig*:o
 
Sv: Vem vill ni dejta?

jo de va jag:D Alec who? Jag lyckades hitta en del söta, men när man började tänka och uppföra sig som dem kände jag att det var dags att komma hem snabbt igen:crazy:

Criquettes pappa, Alec Head, var en av de största tränarna en gång. Jag jobbade hos honom ungefär när dom bytte ut dinosaurusarna mot hästar :D

Jag var aldrig så inne på fransmän, hängde mest runt med ett gäng engelsmän. Vi kallade oss "international playboys" och "playgirls" och hade jätteroligt.

Kommer i håg två frassar som jag gick ut med. Den ena verkade jättetrevlig men han visade sig vara en riktig gris så det blev bara en gång. Men maten var god....

Den andra var gullig, har glömt vad han hette också... Men vi var i alla fall i Creil och åt och sen stannade vi och pussades i hans lilla sportbil en bit in i skogen. Tyvärr hade han lyckats parkera i en lerpöl så vi kom inte loss och fick gå hem igenom ösregnet sjungades "Singing in the rain". En riktig höjdardejt men sen blev det inte så mycket mer för min franska var ganska kass och han pratade ingen engelska alls. Men jag har sprungit in i honom i bland under årens lopp och vi har alltid hälsat lite extra och skrattat;)

Vad hette er "travelling head-lad"? Undrar om det är samma som när jag jobbade där? Han var jättetrevlig och inte alls jobbig som en del andra kan vara:eek:
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Genberg : Curiosity killed the cat :banana:
Självfallet får det göras en kalender med tjejorna, precis som killarnas ! Om inte den kan rädda sportens ekonomi för alltid, är det bara lotteriet på en dejt med Rein som kan !
Det var Eva G. på Göteborg, som drog igång Chippendale-kalendern, vill jag minnes.
 
Sv: Vem vill ni dejta?

mm tänkte väl att det var han du menade, vår travelling head lad va jääättegammal :) hade inte riktigt koll på hans namn de typ 40st som jobbade så jag satsade på att lära känna dom yngre. Nä du ingen ville snacka engelska o min franska är inte den där bästa, så jag bara nickade och log. nu efterhand undrar man ju vad man nicka och log mot (dom kollade nämligen konstigt på mig ibland) men de kom man ganska långt med iaf!:rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 651
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 530
  • Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
1 974
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 689
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Livförsäkring
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp