Bukefalos 28 år!

Vem vill ni dejta?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Vem vill ni dejta?

Jamen, hallå, Calle ! Alla dina gamla dejtar sittar inte på hemmet...
än. Kanske inte alla är direkt "alive and kicking", men vissa hasar sig faktiskt fortfarande sakteligen framåt mot pensionen.:crazy:
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Ja, dom som inte sitter på hemmet borde kanske göra det........

Men på vår tid hade vi i alla fall fler att välja på. Nu finns det tydligen bara Ivan och PA och någon nämnde en dansk lärling. I övrigt är det väl bara tjejer som rider. Fy, så trist! Nej, det var bättre förr:bump:
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Ja, dom som inte sitter på hemmet borde kanske göra det........

Men på vår tid hade vi i alla fall fler att välja på. Nu finns det tydligen bara Ivan och PA och någon nämnde en dansk lärling. I övrigt är det väl bara tjejer som rider. Fy, så trist! Nej, det var bättre förr:bump:

Hahahaha! Det va bättre för... Helt klart.. :devil: *minns bara skillnaden 10 år tillbaka*

Vad tror ni om att utnyttja Ivans popularitet, fixa till en tävling med dejt i 1a pris och rädda Strömsholm-tävlingarna och typ hindersporten i Norge??? :D Skall nog föreslå amatörryttarklubben det… Hahaha
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Mycket god idé Ninni, allt för galoppen!:devil:

Allvarligt talat behövs det lite mer spex här i världen, och definitivt inom galoppen.:D
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Hahahaha! Det va bättre för... Helt klart.. :devil: *minns bara skillnaden 10 år tillbaka*

Vad tror ni om att utnyttja Ivans popularitet, fixa till en tävling med dejt i 1a pris och rädda Strömsholm-tävlingarna och typ hindersporten i Norge??? :D Skall nog föreslå amatörryttarklubben det… Hahaha

Ska du rädda allt det där med ivan? :rofl:
Stackars kille :smirk:
 
Sv: Vem vill ni dejta?

kl.

Jag tycker mest att killarna på täby ser ut som små pygmeér, inget jag anser snyggt :angel: Men om man måste välja någon måste det väl bli Johan :D

Guuuuuuuud vad jag saknar galoppen :(
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Mahahaha, snälla KAN du inte föreslå sofia att ha en tävling på isola där man kan vinna signerade foton ( olika vågade beroende på vilken placering man får) och en Dejt mad Ivan. Ni kommer gå ut o äta tapas innan du vet ordet av :rofl:

hahahahaha :rofl: :rofl:
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Vad tror ni om att utnyttja Ivans popularitet, fixa till en tävling med dejt i 1a pris och rädda Strömsholm-tävlingarna och typ hindersporten i Norge??? :D Skall nog föreslå amatörryttarklubben det… Hahaha

Bra idé! Och om inte Ivan ställer upp gör säkert Rein det! Allt för hindersporten! :devil:
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Är det BARA tjejer som uttalar sig om manliga ryttare.

Finns en och annan tjej på banan ju....
Någon ogift bukefalist-man som vågar bli först att uttala sig?

(Min brist på anonymitet får mig att klädsamt avstå...)

:cool:
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Varför tror du jag flydde till Frankrke i sommras? där finns det gott om killar både i träning och i löp:smirk:
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Var det du som jobbade hos Criquette? När jag var i Paris senast - när Peintre Celebre vann Arcen - var jag där och hälsade på och då fanns det fortfarande kvar killar som jobbade hos Alec när jag var där i tidernas begynnelse.

Ingen dejtbar, utom möjligtvis vår Travelling Head Lad Jean-Pierre (tror jag att heter, eller Jean-Paul eller nåt annat Jean-??) han var både trevlig och söt och satt i alla fall inte på hemmet för 10 år sedan:)
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Titta vad jag hittade, kom inte och säg att han inte snygg!!
rocky%2020070203_7405.JPG
rocky%2020070203_7407.JPG
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vem vill ni dejta?

Jag tycker mest att killarna på täby ser ut som små pygmeér,:

Ja för både du och jag är ju sådana bjässar! ;) Med tanke på att majoriteten av dem är längre en oss båda, vad gör det oss till?? Dvärg pygmeer?

Bra idé! Och om inte Ivan ställer upp gör säkert Rein det! Allt för hindersporten! :devil:

Hahah, ja att de inte kommit på den iden under alla hinder-kris möten!! :idea: Nästan så jag själv skulle ställt upp lixom… *ironisk* Men tror att det finns en bättre marknad för killar just nu… *host*
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Ja, Mats, nu är det så här, att har man dejtad Calle engång i tiden, har man ju redan peakat:) .... och se´n är tjejorna runt om i stallerne så klena nu för tiden.... kanske med undantag av Mimmi, som har en vettig längd:bow: .... och Sissi, för den saks skuld.
Se´n undrar jag varför PA får ta så mycket stryk ? Även om han också bara är en tvärhand hög, är han en riktigt trevlig kille. Tjejorna kan väl inte bara titta till utseendet; du är allafall spoken for:devil:
Ps: Synd att det inte blev anmälningar d.8/2
 
Sv: Vem vill ni dejta?

20061217_2927.JPG

Jag har mejlat Sofia på Isola Racing idag och sagt att hon ska fixa en tävling där man kan vinna en dejt osv med Ivan:)

Vet inte riktigt vem hon är men vi får väl se vad hon svarar, hoppas att hon också tycker att det är en bra ide!!!!!
:bump: :bump: :bump:
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Ja, Mats, nu är det så här, att har man dejtad Calle engång i tiden, har man ju redan peakat:) .... och se´n är tjejorna runt om i stallerne så klena nu för tiden.... kanske med undantag av Mimmi, som har en vettig längd:bow: .... och Sissi, för den saks skuld.
Se´n undrar jag varför PA får ta så mycket stryk ? Även om han också bara är en tvärhand hög, är han en riktigt trevlig kille. Tjejorna kan väl inte bara titta till utseendet; du är allafall spoken for:devil:
Ps: Synd att det inte blev anmälningar d.8/2

Det är väl inget direkt fel på PA men han tillhör väl inte de man prioterar högst när det kommer till dejting eftersom han är gift + har barn.
Håller med om att han är en skön kille att jobba med eftersom han är otroligt rolig. Genomled 2 v av mobbning av honom som praoelev men det var den roligaste praon jag varit med om :rofl:
 
Sv: Vem vill ni dejta?

20061217_2927.JPG

Jag har mejlat Sofia på Isola Racing idag och sagt att hon ska fixa en tävling där man kan vinna en dejt osv med Ivan:)

Vet inte riktigt vem hon är men vi får väl se vad hon svarar, hoppas att hon också tycker att det är en bra ide!!!!!
:bump: :bump: :bump:

OMG. är du seriös? Har du allvarligt meilat Sofia? :eek:
Herregud, han kommer väl flytta tillbaka till Spanien i rödaste rappet som ni håller på :rofl:
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Ja, Mats, nu är det så här, att har man dejtad Calle engång i tiden, har man ju redan peakat:)

Precis!

Och PA är ett riktigt litet socker - felet är inte PA men han är nästan den enda killen. Tittade på starlistan till Söndagstjosan i tidningen i går morse och det var PA, Worrel och Ivan och sen bara en massa brudar. Det är tunt - om inte du ställer upp när du har frigång från Pensionärshemmet! Även om du är lite klent byggd är du i alla fall lång nog för att man inte ska tappa bort dig:p

Ninni! Dra ditt strå till stacken för att rädda hindersporten och Ströms och klimatet och ja, du vet, allt! Köp lotter och vinn en dejt med Rein! :devil:

P&K
Calle:angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 567
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 295
  • Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
1 954
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 633
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp