Vem vill ni dejta?

Status
Stängd för vidare inlägg.
D

DaisyCelebre

Helt ny på galoppforumet, superkul att detta forum finns. Är grymt intresserad av galopp och hittade massor av nyttig information här.
Nu en liten fråga till er alla:
Vem skulle ni vilja dejta av alla inom galoppen?
Efter att ha sett bilder på Ivan Lopez på Isola Racing och sett honom "live" är det definitivt mitt första val! Kan någon berätta mer om honom?
:angel:
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Hehe, jo Ivan är inte fel han, har ju förmånen att jobba i samma stall som honom :D
Dock vet jag inte så mycket om honom och tror inte jag skulle vilja dejta men ögongodis är aldrig fel ;)
Tror Klara (Supercassie på Buke) vet mer om honom.
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Vem vill ni dejta?

Hahaha, Jag o Annika Har våra fika-dejter, det får räcka... :D
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Helt ny på galoppforumet, superkul att detta forum finns. Är grymt intresserad av galopp och hittade massor av nyttig information här.
Nu en liten fråga till er alla:
Vem skulle ni vilja dejta av alla inom galoppen?
Efter att ha sett bilder på Ivan Lopez på Isola Racing och sett honom "live" är det definitivt mitt första val! Kan någon berätta mer om honom?
:angel:

menar du allvar:eek: :rofl:
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Ja, allvarligt! Jag tycker att han är skitsnygg!! Och jag vill fortfarande veta mer om honom förutom att han gillar han/henne som fotar på Isola Racing eftersom han alltid tittar rakt in i kameran, det kunde jag själv lista ut!
Men kom igen nu, det måste ju finnas fler därute som vill dejta någon inom galoppen?!
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Jag tror inte han gillar henne på det sättet utan hon är välkänd på Täby och folk gillar att bli fotade.
Tro mig, dyker du upp med en kamera så har man flera linslusar omkring sig :rofl:
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Ja, allvarligt! Jag tycker att han är skitsnygg!! Och jag vill fortfarande veta mer om honom förutom att han gillar han/henne som fotar på Isola Racing eftersom han alltid tittar rakt in i kameran, det kunde jag själv lista ut!
Men kom igen nu, det måste ju finnas fler därute som vill dejta någon inom galoppen?!

Lite inside info. Hon som fottar och Ivan är väldigt bra vänner men inget mer :smirk:
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Ja, allvarligt! Jag tycker att han är skitsnygg!! Och jag vill fortfarande veta mer om honom förutom att han gillar han/henne som fotar på Isola Racing eftersom han alltid tittar rakt in i kameran, det kunde jag själv lista ut!
Men kom igen nu, det måste ju finnas fler därute som vill dejta någon inom galoppen?!

haha okej tycker att den hära bilden är skön men asså het är han verkligen inte:eek:
lopez%2020061127_1406.JPG
:p
 
Sv: Vem vill ni dejta?

haha okej tycker att den hära bilden är skön men asså het är han verkligen inte:eek:
lopez%2020061127_1406.JPG
:p

Eftersom utbudet av "heta killar" är avsevärt begränsat inom hästvärlden så får man faktiskt nöja sig med det man har omkring sig :rofl:
Usch vad elak, jag känner mig. Pratar som om jag pratade om en bit kött :o
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Hjälp mig, hur sätter man in bilder?
 
Sv: Vem vill ni dejta?

hmmm, undra om man vågar svara på denna fråga:angel:
Silverfalk: jobbar du hos malmborgs?? ja gjorde de förrut:)
 
Sv: Vem vill ni dejta?

Jag vet iaf vem Milonen vill dejta! :smirk: Någon annan som vill veta? :d Hahaha. Nu är jag elak mot henne. :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 431
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 066
  • Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
1 900
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 531
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp