Bukefalos 28 år!

Veterinärfrågor.

S

_Sweetheart_

Vad kostar det att bara ta ut en veterinär för att bara "titta"?

Vad kostar det att sy ett litet sår?
 
Sv: Veterinärfrågor.

Alltså, jag fick ta ut veterinär att sy en lördag och det gick på 2500 kr. Så allt beror ju på när det är, hur långt veterinären åkt, och om han lägger på moms eller ej, och om man har kompispriser.

Min vet. som jag tar ut vanligtvis tar inte många 100 för att komma ut och titta. Sy vet jag inte.
 
Sv: Veterinärfrågor.

för att de ska komma ut o bara ge tex en vaccinationsspruta, tar max 5 min betalade jag strax över 700 sist.. o då ligger vet stationen 1 mil bort.... sy ett sår har jag ingen aning om men säkert ett par hundra till... jobben brukar väl inte va så dyra igentligen,, de e ju alla kringkostnader som plockar på... tyvärr ;)
 
Sv: Veterinärfrågor.

Ett sår måste sys snabbt, väntar man förlänge så syr man i dökött. Tror det är inom några timmar.

Min häst skadade sig, vet inte när. Och syddes, inom 1½ vecka hade alla 3 stygn ramlat loss. Det hade gått för lång tid efter att hon skadat sig.

Det är ca 3,5 mil från stationen.

Det gick på nästan 3.000:-, då inkl, reseersättning och mediciner.
 

Liknande trådar

Anläggning Vad betalar ni i gårdsförsäkring per år? Anledningen till att jag frågar är för jag tycker vi betalar orimligt mycket. 25.000kr. Stort...
2
Svar
23
· Visningar
1 602
Ekonomi & Juridik Det är mycket diskussion om att veterinärvårdspriserna är för höga och att det leder till för höga premier. Ja, att riskbolagen tar ut...
8 9 10
Svar
192
· Visningar
7 859
Senast: Sesca
·
Skola & Jobb En av grannarna ska ta studenten. Hon kom över och bjöd in oss. Det var trevligt. Vi snackade lite om just att ta studenten. Ska det...
2
Svar
27
· Visningar
167
Ekonomi & Juridik Såg en annons på Hästnet på en häst till salu. Säljaren skrev att hon kommer att kräva anställningsbevis av köparen med motiveringen att...
2
Svar
25
· Visningar
2 876
Senast: co-SMAD4
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp