Vett & etikett

C

chrysler

Gör man ngt åt användare som är ute efter att förstöra trådar & bråka?jag har varit med om det själv så jag vill veta.Just nu är jag inne på en tråd som ska handla om den enskilda trådskaparens aktiviteter, vars en annan användare spydigt kommenterar att hon visst får skriva där om hon vill, fast det inte tillhör ämnet.
Jag tycker det är trist med dessa onödiga trådkap.
 
Sv: Vett & etikett

Triangla inlägget och skriv en rapport åt moderatorn? Det är väl det enda du kan göra i nuläget, så får mod. själv fatta beslut om denen ska ta till några åtgärder.
 
Sv: Vett & etikett

Triangla och gör oss uppmärksamma! Det är det absout bästa sättet, och sedan låta bli att käfta emot personer som bara är ute efter att förstöra.
 
Sv: Vett & etikett

Du trycker på triangeln som finns till vänster om alla inlägg, brevid "lampan" som visar om användaren är online. :)
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 378
Senast: Hedinn
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
33 141
Senast: Habina
·
Relationer Eftersom många engagerade sig i min förra tråd som låstes ville jag bara uppdatera er vad som hände med mig. Då jag inte fick nån annan...
23 24 25
Svar
495
· Visningar
40 668
Tjatter Entropin säger att universum strävar mot oordning. Det gör också vissa LLs och lekarna blir allt mer kaos. Onda och goda fortsätter...
41 42 43
Svar
843
· Visningar
29 109
Senast: Artline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp