Vi fortsätter störa oss, del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Suck.
Jag skrev till kompisen tidigare idag om strulet med exet och sonens jacka. Fick ett "åh" till svar och ett "vad förvånad man blir". Inget stöd, råd eller någonting. Men jag får lyssna på meterlånga utlägg om hennes jäkla ex. Om och om och om igen.
 
Att jag har genomlidit en för jäkla jobbig avtändning idag, enbart orsakad på grund av klantighet. Jag går för tillfället på starka smärtstillande och hade totalt blandat ihop två recept med två olika rekommendationer. Istället för en tablett blev det fyra stycken. Dosen blev alldeles för hög, jag har mått otroligt illa, har haft kramper, stickningar i kroppen och så fort jag har försökt att resa mig har jag fått yrseln från helvetet.
Att ligga i ett kolsvart rum funkar bäst, nu framåt eftermiddagen har jag till och med kunnat surfa men något annat än det och sova är det inte tal om. Så. Jädra. Onödigt.:banghead::banghead::banghead:
 
Att jag har genomlidit en för jäkla jobbig avtändning idag, enbart orsakad på grund av klantighet. Jag går för tillfället på starka smärtstillande och hade totalt blandat ihop två recept med två olika rekommendationer. Istället för en tablett blev det fyra stycken. Dosen blev alldeles för hög, jag har mått otroligt illa, har haft kramper, stickningar i kroppen och så fort jag har försökt att resa mig har jag fått yrseln från helvetet.
Att ligga i ett kolsvart rum funkar bäst, nu framåt eftermiddagen har jag till och med kunnat surfa men något annat än det och sova är det inte tal om. Så. Jädra. Onödigt.:banghead::banghead::banghead:

Men fy, det låter ju riktigt otäckt! :crazy: Hoppas du känner dig bättre snart, både från pillren och det du tar dem mot :)
 
Stör mig på att Com Hem inte lyckats flytta mammas abonnemang till mig. Eller: jag kunde surfa med hennes grejer fram till i morse. Och de har inte erbjudit mig någon sorts fortsättning. Inte överraskad över inkompetensen, men det är störigt då jag gärna skulle kollat obegränsat på webbTV nu.
 
Oh the noble art of mansplaining (dvs när en man förklarar något för en kvinna utan att fatta att hon vet mer om det än han gör):

En av mina fb-vänner skrev en status om mansplaining. Varpå en man kommenterar med ”don't know the specific instances you're referring to, but when you write on the internet and don't know about everyone who might read what you write, it makes sense to make it as understandable and accessible as possible. And then some people might find it patronising (and use unnecessarily gendered terms to say so).”

Ironin! :laugh:
 
Oh the noble art of mansplaining (dvs när en man förklarar något för en kvinna utan att fatta att hon vet mer om det än han gör):

En av mina fb-vänner skrev en status om mansplaining. Varpå en man kommenterar med ”don't know the specific instances you're referring to, but when you write on the internet and don't know about everyone who might read what you write, it makes sense to make it as understandable and accessible as possible. And then some people might find it patronising (and use unnecessarily gendered terms to say so).”

Ironin! :laugh:
Årets tiopoängare.....
 
På tidningsprenumerationer som går ut automatiskt, men där företaget man prenumererar genom (kan för mitt liv inte komma på vad det heter :banghead:) skickar fulfakturor:rage:
Eller ja, först kommer en sån där valbar faktura där det står att OM man vill förlänga så kan man betala in. Men sen.. Sen (!!) kommer en j@#&&#a påminnelse?! En påminnelse med pålagd påminnelseavgift?! :rage:
Här har jag gått och retat mig på att sambon gått och förlängt prenumerationen, flera gånger dessutom.. När det är jag själv som gjort det genom att betala dom där jäkla hittepåpåminnelserna:banghead::rage:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
4 355
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 177
Senast: Lilla
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 019
Senast: Marita73
·
Tjatter Jag blev inspirerade av tråden om vilka imperier osv man tänker på och kom att tänka på en sak jag tänker en del på: Om ni fick resa...
2
Svar
26
· Visningar
489

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp