Vi fortsätter störa oss, del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig på att jag vill ha bra ny musik att lyssna på men har bara samma låt i huvudet som jag lyssnar på igen och igen och igen :meh:
 
Idag stör jag mig på turister .Hade varit iväg för att hämta saker till jobbet och närmade mig ett backkrön och mötte en flera km lång kö och helt plötsligt dök det upp två bilar i bredd över krönet och jag han tänka ska jag vrida av men tvärbromsade då ingen låg bakom mig och han trängde sig in i kön och det var inte många dm mellan våra backspeglar .Har råkat ut för det här ett antal gånger men tillslut går det inte bra och det blir en jävla smäll och man får hoppas men överlever
 
Svärföräldrar som ska ha support av sambon så här dags på kvällen :banghead:

Ungdomar som kastar sig ut i vägbanan på cykel och skiter fullständigt i om dry kommer bilar eller inte :banghead:

Tandsprickning hos minstingen som gör att han vill sova ovanpå mig :banghead:
 
Den j-la :devil: tvreklamen där det sitter en kärring :devil: och spelar spel vid köksbordet med volymen på max tills hon får ett par hörlurar och börjar skrika istället :banghead: Finns det verkligen folk som beter sig på det viset :confused:
 
Idag stör jag mig på turister .Hade varit iväg för att hämta saker till jobbet och närmade mig ett backkrön och mötte en flera km lång kö och helt plötsligt dök det upp två bilar i bredd över krönet och jag han tänka ska jag vrida av men tvärbromsade då ingen låg bakom mig och han trängde sig in i kön och det var inte många dm mellan våra backspeglar .Har råkat ut för det här ett antal gånger men tillslut går det inte bra och det blir en jävla smäll och man får hoppas men överlever
Påminner om den första och sista gången en av mina bekanta åkte med en granne.
Denne körde om i en kurva och när min kompis hojtade säger hens granne käckt - det brukar aldrig komma någon här. :banghead:
 
Tvättkorgarnarna på hjul som brukar finnas i gemensamma tvättstugor. Alltså, jag är 164 cm lång, och ändå kan jag fan inte rulla dom utan att behöva gå som en jäkla hösäck eftersom så fort man tippar på den hamnar handtaget i knähöjd typ :arghh: Varfan, är dom gjorda för barnarbete eller :banghead:
 
Stör mig på att jag tänker för mycke just nu. Har ingen lust alls att tänka på sen här tiden förra året å allt mitt psyko ex gjorde då. Varken blåmärkena eller få planerna undanryckta under fötterna på en. Ska väll egentligen vara glad att det inte vart någon resa med honom. Men det lämnade mig helt öde på nyårsplanner och alla andra var fullbokade. Lägg till allt annat som pågick just då, är inte heller särskilt roligt.
Kommer mest troligast bli själv på nyår i år med men det är mera självvalt så inte samma sak. Nu blir det planerat mot för förra året när jag hade planer och inte ens skulle befinna mig i Sverige.
Vill inte vara ledsen å vill inte tänka på den där skiten.
 
Jag stör mig på min tanklösa vän. Vi är inte så nära vänner, mer åt bekanta-hållet men häromdagen hade vi bestämt att hon skulle komma hem till mig på en kvällsmiddag och tjejsnack oss två emellan. När hon kommer har hon tagit med sin dotter på tre år utan att säga till innan. :banghead:
Ja, jag fattar att dottern är det finaste hon har och en självklar del av hennes liv men jag blev bara så jävla irriterad.
1. Jag tycker inte om barn överhuvudtaget, vill inte ha in barn i min bostad. Min bostad är inte heller barnvänlig på något sätt, inga möbler är fastsatta i väggen till exempel.
2. Man frågar väl innan man tar med barn till nån man inte känner så bra?!
3. Hela kvällen gick för hennes del åt att springa efter dottern och se till så att denne hade något att roa sig med. Kul.
:banghead:
 
Allt. Precis allt. :meh:
PMS som gör att jag bara är trött, less, ont i kroppen och huvudvärk och otroligt ljudkänslig, larmbolaget försöker blåsa mig på pengar och har visat sig vara en ren bluff och inget annat, så jag känner mig bara allmänt dum och lättlurad och har absolut inte råd att betala det. Skickade tillbaka en trasig jacka, beställde en ny och betalade den. Nu vill de ha betalt för första jackan också eftersom den jag skickade tillbaka inte kommit fram. Exet skickade hem sonen utan jacka och hävdar att han inte hade någon jacka på sig när jag lämnade honom i fredags, det hade han och sonen säger också att den hänger i hallen hos pappan. Men han vägrar och säger att den inte finns där. Så nu står sonen utan vinterjacka hos mig :(

Sambon har hållit mig vaken flera nätter i rad, iof har han fått en jobbig hosta som han såklart inte kan rå för, men det som stört mest och hållit mig vaken har varit att han inte kunnat stänga dörren till badrummet så jag har vaknat av att slamrat med skåpdörrar i både kök och badrum och bara levt om i största allmänhet. Hur svårt är det att tex stänga badrumsdörren när man är där inne och folk sover? Eller vänt sig i sängen så hela sängen skakar, går ju liksom inte att vända sig försiktigt utan han verkligen kastar sig runt.

Nu ligger han och sover för att han var trött, vilket börjar bli en vana.
Antingen ska han powernappa tamefasen hela tiden, eller så sitter han med telefonen.
Inte precis jämt men det börjar bli ofta nog för att det ska bli tröttsamt. Klart som fan man blir trött om man bara sitter och glor på en skärm hela tiden.
 
Jag stör mig på att vara sjukt trött/lat hela tiden. Är mest trött men känner mig lat. Det vänder nog i februari/mars någon gång!

Och såklart har min Wake Up lampa gått sönder...
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
4 343
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 153
Senast: Lilla
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 008
Senast: Marita73
·
Tjatter Jag blev inspirerade av tråden om vilka imperier osv man tänker på och kom att tänka på en sak jag tänker en del på: Om ni fick resa...
2
Svar
26
· Visningar
489

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp