Bukefalos 28 år!

Vi fortsätter störa oss, del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Fast du fryser i alla fall inte underredet av dig,men det kanske är risk för blåskatarr.

Klart som fan att jag fryser fittan av mig, vind när man bor vid havet är ju alltid SVINKALL! :p Lägg därtill att dörren är gjord så att det blåser rakt in i härligheten, så förstår du hur jag har det 365 dagar om året (för jo, det blåser ta mig fan alltid).
 
Varför tror du utedass varit tapetserade med planscher? Jo för att det inte ska blåsa rakt igenom!

Se så - skaffa några större bilder på kungafamiljen och sätt upp så ska du se att det blir bättre :up:

Har bara en bild, den hänger på snedden på väggen bredvid... :cautious: får skaffa en stor plansch på gamle Oscar och hänga upp framför vinddraget på dörren!
 
Sambon ba (med mycket frågande och tveksam min): Vad läser du på det där forumet egentligen?

Hallå?! Jätteviktiga saker som tex vad folk gör med sina hundar om dagarna, vad de har fått för hemska julklappar genom åren och vad de ska göra med sina liv. Ja, och om någon som fryser fiffi av sig på utedass (fast det sa jag inte :rofl:). Förstår inte varför hon inte förstår tjusningen :cautious: (:rofl:)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
9 10 11
Svar
209
· Visningar
6 026
Senast: EZMK
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
121 773
Senast: Lilla
·
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
Svar
14
· Visningar
695
Senast: em76
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
109 575
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp