Bukefalos 28 år!

Vi fortsätter störa oss, del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men alltså - jag orkade inte läsa den så jag raderade bara, är upptagen med att leka ulvlek ju!
Som straff måste du svara på min obesvarade fråga från den tråden: vad hette han som hängde bland dejtarna för att han ville träffa nån ”att visa upp innan farsan ställde in stövlarna”? Han skrev alltid under med /S. ;)

S stod för Stickan och jag googlade det och fick träff på varenda jäkel på Förälder som någonsin kissat på en sticka :laugh: Men vad var hans nick?
 
Som straff måste du svara på min obesvarade fråga från den tråden: vad hette han som hängde bland dejtarna för att han ville träffa nån ”att visa upp innan farsan ställde in stövlarna”? Han skrev alltid under med /S. ;)

S stod för Stickan och jag googlade det och fick träff på varenda jäkel på Förälder som någonsin kissat på en sticka :laugh: Men vad var hans nick?
Men för helvete, jag har ju precis dödat ett gäng ulvar och nu ska du ha mig att leta rätt på en snubbe ur ditt förflutna? :angel:
 
Som straff måste du svara på min obesvarade fråga från den tråden: vad hette han som hängde bland dejtarna för att han ville träffa nån ”att visa upp innan farsan ställde in stövlarna”? Han skrev alltid under med /S. ;)

S stod för Stickan och jag googlade det och fick träff på varenda jäkel på Förälder som någonsin kissat på en sticka :laugh: Men vad var hans nick?

*skriver upp för framtida Buke-quiz*
 
Alltså just det där med han började nätdejta för att han hade velat ha nån att visa upp innan farsan ställde in stövlarna. KONSTIGT att ingen nappade!

På slutet dök han upp typ en gång om året och skrev Nähä, det blev ingen dejt i år heller. /S. ;)

Stackarn, det var ju inget ont i honom.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag stör mig på att Formel 1-säsongen är nästan två månader bort. Min explore-page på insta och mitt feed på FB är fulla med roliga...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
7 382
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 170
Senast: doppler
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
122 732
Senast: Lilla
·
Mat Förra tråden är låst, så vi fortsätter väl här :) Jag har bakat en jäkla massa kletcha (kaka? Bakverk? Från Mellanöstern) idag 😅 fyra...
2
Svar
22
· Visningar
1 283

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp