Vi har blivit med katt, världens goaste Simon!

Fashionistan

Trådstartare
Just det, världens goaste verkligen! :love::love::love:

Han kommer från våra släktingar som blivit allergiska, och vi som har saknat våra hundar och spånade om att skaffa hund ville givetvis ta emot denna underbaring, bara 3 år gammal och en riktig goding! :laugh:

Våra släktingar bor ganska nära och han har fått två återfall och gått hem, men när han inte fick någon mat blev han skitarg och gick tillbaka till oss, så nu verkar det som att han förstår att han ska bo här! :)
Jag tycker att dom är så himla starka, men dom vet ju också att vi älskar honom som dom gör! :)
Så nu ser vi fram emot många år med vår maffiga Prins! :love:

317084_10150321101808180_569283179_8055502_1949296500_n.jpg
 
Sv: Vi har blivit med katt, världens goaste Simon!

Vilken sötnos! Han ser ut att trivas ganska bra ;)

Grattis till nya familjemedlemmen!
 
Sv: Vi har blivit med katt, världens goaste Simon!

Tack, ja han är väldigt avslappnad hos oss, vi hade en inskolningsperiod när han kom bort ett par timmar och hälsade på under ungefär 2 veckor! ;):D´

Han har inte haft det jättelätt heller, han kommer från en duktig uppfödare men tyvärr så finns det ganska många puckade grannar som inte gillar katter, så tydligen har han fått både sten och annat kastat efter sig! :crazy: (Detta gäller alltså alla katter, inte riktat direkt mot honom)
Så han är extremt ljudkänslig och lite skygg, men det blir bättre och bättre, han älskar att mysa och när han slappnar av kurrar han som en borr! :love:
 
Sv: Vi har blivit med katt, världens goaste Simon!

Men hur kan man ha katten ute om det finns sådana grannar?
 
Sv: Vi har blivit med katt, världens goaste Simon!

Ja nu var det ju så att detta var något som upptäcktes. Det var flera grannar som fick en granne på bar gärning och denna granne syns knappt ute nu.
Så efter det var det liksom ingenting.

Och i vårt område har ganska många katter och hundar så det är lungt! :)
 
Sv: Vi har blivit med katt, världens goaste Simon!

Grattis till nytillskottet - han ser riktigt tillfreds ut. :D
 
Sv: Vi har blivit med katt, världens goaste Simon!

Tack! Ja han är en riktig mysis, men jäklar vad han kan busa! :eek::D Hoppar och far som bara den, för att i nästa sekund slänga sig på rygg och sova i ett par timmar! :love::love::love:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har läst mycket här och tycker att det verkar finnas många kloka människor här. Hoppas nu på att kunna få stöd och råd i hur jag ska...
Svar
18
· Visningar
4 422
Senast: Milosari
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Ni som vet vem jag är IRL får gärna hålla det för er själva. Skiter i att ha nåt anonymt nick, jag har ju ändå redan ältat allt detta i...
2
Svar
36
· Visningar
7 753
Senast: _Taggis_
·
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
10 928
Senast: jemeni
·
Övr. Katt Efter några år utan katt så funderar jag på att bli kattägd igen. Jag är uppvuxen med ett gäng huskatter, men efter att sista katten vi...
Svar
9
· Visningar
1 819
Senast: Lager
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Valp 2024
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp