Bukefalos 28 år!

Vi pysslar vidare, del LXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Tranan
Hoppas alleritiden blir kort
att pollen, gräs och annat går vilse
så ögon, näsa och hals får andas och kliande försvinner bort
skulle det dumma sig för länge så ge en karta och det kan dra till Gunnilse.


Tjaaaa nej rimma är inte min grej men lider med dig. Tanken det är tanken som räknas :p
 
Gah igen.

tog äntligen tag i att kontakta referenser inför jobbet jag sökt. en kollega och en chef.
Kollegan gick bra. Det var ett bra samtal och fullt av vänlighet.
Nästa var min ena arbetsledare och det var tufft. Arbetsledaren är jättebra men tårarna rann ändå när jag ringde. Hon avböjde eftersom hon sa att det var bättre att jag verkligen kontaktade regionchefen. Så n har jag sänt mess till min förra chef och har hjärtlappning och tårarna rinner.

Fan fan fan att jag inte kommit ur den där jäkla arbetsplatsens grepp än. :banghead: :banghead: :banghead:
:arghh:

Kram!

Det tar tid tyvärr. Men det går över
 
lagat och ätit lite påskmat
Gått långpromenad med morsan och Lady. Var isgata överallt så vi fick gå i skogen :meh:
Surfat lite.
Kokat sötpotatis, så nu ska firrarna och snäckorna få lite lördagsgodis, lite mygglarver också.
Kvällsfika och titta på Stjärnorna
 
Jag har precis fått ett mindre psykbryt på det nya systemet för tidsrapportering till fritids. Förutom att det nya systemet är värdelöst, ologiskt och tidsödande så funkar det inte.
Vissa tider gick att ändra men på vissa så hoppar det bara tillbaka. Jag skickade ett mejl om skiten men lär inte få svar förrän tidigast tisdag. Tills det är åtgärdat får fritidspersonalen leva med att tiderna inte stämmer. Försök gärna klaga :devil:
Är det ist/hypernet ?
 
Helt plötsligt bröt kriget ut :eek::nailbiting: och vi hamnade mitt emellan,:devil:påsksmällare/fyrverkeri,samma patrask som skjuter upp tusenlappar på nyår.:rage:
Gissa är ju van o efter dom inledande salvorna så fann sig även Boston i oljudet ,så nu är 6mån valpen inskjuten,dock var det inte så jag hade tänkt att skotträna henne.:mad:
Nu är vi inne o ska baka tranbärsmuffins inför bukefalist besök imorgon.:up:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Då jag inte är direkt anonym här på forumet så vill jag inte gå in i detaljer kring min egen situation. Men jag startar ändå en tråd med...
Svar
1
· Visningar
389
Senast: sjoberga
·
Kläder & Bli fin Jag har i ett svagt ögonblick bokat frisör på måndag. Det var länge sen jag klippte mig, säkert 8-9 månader sen.. Jag gillar inte att gå...
2
Svar
23
· Visningar
2 001
Senast: Sel
·
Småbarn Hjälp, pysselsakerna tar över vårt hem! 😅 vi har en snart 4-åring som älskar att pyssla och det får hon så gärna göra men alla grejer är...
Svar
7
· Visningar
993
Senast: Badger
·
Hemmet Jag är på väg att köpa hus,imorgon kommer mäklaren hit och värderar min lägenhet och på fredag ska jag på förhandsvisning av en liten...
17 18 19
Svar
375
· Visningar
23 571
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avliva aggressiv hund
  • Uppdateringstråd 29
  • Försäkring

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp