Bukefalos 28 år!

Vi pysslar vidare, del LXXXIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad skulle man inte göra för ett ordentligt skjut!
En tysk eller italiensk även en brittisk skulle gå bra.
Men det är sen i stockholm så det är omöjligt att få tag i en mauser eller benelli och enfield gå då rakt inte. och sen har jag barnen.

Du skulle ha kul här kan jag lova ;) :D

Jag hoppas på lite gevär imorgon, de är som sagt lättare att skjuta med. Plus att jag är ju inte intresserad av att tävla så jag kommer aldrig få licens för en revolver.
 
Satte på tv:n och på väg att byta batterier men hade tydligen tryckt med fel fjärrkontroll hela tiden :o

Vad är grejen att ha flera fjärrkontroller till en tv :mad::crazy:
Jag måste starta TV:n med dess egen fjärrkontroll men när den väl är på så får jag använda digitalboxens fjärr för att ändra kanaler osv. Ska jag se film med blu-rayspelaren så måste jag ibland ändra ljudet först med TV:ns fjärr och sen med blu-rayspelarens fjärr. :D
 
Jag måste starta TV:n med dess egen fjärrkontroll men när den väl är på så får jag använda digitalboxens fjärr för att ändra kanaler osv. Ska jag se film med blu-rayspelaren så måste jag ibland ändra ljudet först med TV:ns fjärr och sen med blu-rayspelarens fjärr. :D
Och jag sätter på och stänger av med TV-fjärrkontrollen, samt höjer och sänker volymen. Kanalerna har jag i telefonen via diverse appar :) .
 
Jag har precis fått ett mindre psykbryt på det nya systemet för tidsrapportering till fritids. Förutom att det nya systemet är värdelöst, ologiskt och tidsödande så funkar det inte.
Vissa tider gick att ändra men på vissa så hoppar det bara tillbaka. Jag skickade ett mejl om skiten men lär inte få svar förrän tidigast tisdag. Tills det är åtgärdat får fritidspersonalen leva med att tiderna inte stämmer. Försök gärna klaga :devil:
 
Gah igen.

tog äntligen tag i att kontakta referenser inför jobbet jag sökt. en kollega och en chef.
Kollegan gick bra. Det var ett bra samtal och fullt av vänlighet.
Nästa var min ena arbetsledare och det var tufft. Arbetsledaren är jättebra men tårarna rann ändå när jag ringde. Hon avböjde eftersom hon sa att det var bättre att jag verkligen kontaktade regionchefen. Så n har jag sänt mess till min förra chef och har hjärtlappning och tårarna rinner.

Fan fan fan att jag inte kommit ur den där jäkla arbetsplatsens grepp än. :banghead: :banghead: :banghead:
:arghh:
 
Gah igen.

tog äntligen tag i att kontakta referenser inför jobbet jag sökt. en kollega och en chef.
Kollegan gick bra. Det var ett bra samtal och fullt av vänlighet.
Nästa var min ena arbetsledare och det var tufft. Arbetsledaren är jättebra men tårarna rann ändå när jag ringde. Hon avböjde eftersom hon sa att det var bättre att jag verkligen kontaktade regionchefen. Så n har jag sänt mess till min förra chef och har hjärtlappning och tårarna rinner.

Fan fan fan att jag inte kommit ur den där jäkla arbetsplatsens grepp än. :banghead: :banghead: :banghead:
:arghh:

:heart :heart
 
Hej allergi.
Jag vill inte vara med dig mer.
Vår förhållande är bara på dina villkor.
Du gör mig bara sjuk och svag.
Lederna värker och snorig blir jag.
Det är bäst om du lämnar mig i fred
 
Gah igen.

tog äntligen tag i att kontakta referenser inför jobbet jag sökt. en kollega och en chef.
Kollegan gick bra. Det var ett bra samtal och fullt av vänlighet.
Nästa var min ena arbetsledare och det var tufft. Arbetsledaren är jättebra men tårarna rann ändå när jag ringde. Hon avböjde eftersom hon sa att det var bättre att jag verkligen kontaktade regionchefen. Så n har jag sänt mess till min förra chef och har hjärtlappning och tårarna rinner.

Fan fan fan att jag inte kommit ur den där jäkla arbetsplatsens grepp än. :banghead: :banghead: :banghead:
:arghh:

:heart :heart :heart
 
Vi ska få +18 grader nästa vecka?! :eek:
Är det verkligen sant?! Enligt alla väderappar kommer våren för att stanna på onsdag nästa vecka :banana:

Förövrigt har jag haft en riktigt trevlig påskmiddag med massa härliga människor:love:
Nu sitter jag i stallet och väntar på tvättmaskinen och ska strax åka hem till vovvarna.
 
Gah igen.

tog äntligen tag i att kontakta referenser inför jobbet jag sökt. en kollega och en chef.
Kollegan gick bra. Det var ett bra samtal och fullt av vänlighet.
Nästa var min ena arbetsledare och det var tufft. Arbetsledaren är jättebra men tårarna rann ändå när jag ringde. Hon avböjde eftersom hon sa att det var bättre att jag verkligen kontaktade regionchefen. Så n har jag sänt mess till min förra chef och har hjärtlappning och tårarna rinner.

Fan fan fan att jag inte kommit ur den där jäkla arbetsplatsens grepp än. :banghead: :banghead: :banghead:
:arghh:
:heartheart:heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Då jag inte är direkt anonym här på forumet så vill jag inte gå in i detaljer kring min egen situation. Men jag startar ändå en tråd med...
Svar
1
· Visningar
389
Senast: sjoberga
·
Kläder & Bli fin Jag har i ett svagt ögonblick bokat frisör på måndag. Det var länge sen jag klippte mig, säkert 8-9 månader sen.. Jag gillar inte att gå...
2
Svar
23
· Visningar
2 001
Senast: Sel
·
Småbarn Hjälp, pysselsakerna tar över vårt hem! 😅 vi har en snart 4-åring som älskar att pyssla och det får hon så gärna göra men alla grejer är...
Svar
7
· Visningar
993
Senast: Badger
·
Hemmet Jag är på väg att köpa hus,imorgon kommer mäklaren hit och värderar min lägenhet och på fredag ska jag på förhandsvisning av en liten...
17 18 19
Svar
375
· Visningar
23 560
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp